دیارمیرزا گزارش می‌دهد

ماجرای پرابهام خودروهای اعضای شورای شهر رشت/ آیا فقط اعطای پاداش به راننده شهردار رشت ریخت و پاش است؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به اطلاعاتی دست یافته ایم که بر طبق آن چند دستگاه خودرو در اختیار برخی اعضای شورای شهر رشت قرار گرفته است. خودروهایی به همراه راننده‌ که بعضا مشخص نیست از آنها چه استفاده هایی می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چندی پیش بود که خبر اعطای پاداش به راننده شهردار رشت دستمایه انتقاد برخی افراد و سایت های همیشه مخالف شهردار رشت قرار گرفت حالا دیارمیرزا به اطلاعاتی دست یافته است که بر طبق آن چند دستگاه خودرو در اختیار برخی اعضای شورای شهر رشت قرار گرفته است. خودروهایی به همراه راننده‌ که بعضا مشخص نیست از آنها چه استفاده هایی می‌شود.عمارت۳

بر طبق این اطلاعات که تکذیب آن توسط اعضای شورا بعید به نظر می رسد یکی از اعضای همیشه مخالف شهردار رشت دو دستگاه ماشین اداری پژو ۴۰۵ را در اختیار دوستان خود قرار داده است و اطلاعاتی از اینکه این خودروها کجا هستند و از آنها برای چه کاری استفاده می شود در دسترس نیست. از سوی دیگر یک دستگاه خودرو به عنوان آژانس به رانندگی آقای… در اختیار همین عضو شورا قرار دارد. ناگفته نماند که این عضو شورا پیش از این گفته بود که برای ایاب و ذهاب از خودرو استفاده نمی‌کند!

بر این اساس اطلاعات دریافتی حاکی از این است که یکی دیگر از اعضای شورا که موج مخالفت های او با شهردار رشت بعد از برگزاری انتخابات با شیب تندی همراه بود و رنگ و بوی دیگری به خود گرفت نیز یکدستگاه ماشین اداری پرشیا به رانندگی آقای…و همچنین یکدستگاه خودروی استیجاری به رانندگی آقای…در اختیار دارد.

از سوی دیگر یکی از اعضای شورا که تا چندی پیش با بحران عضویت در کمیسیون مواجه بود, سه دستگاه خودروی آژانس در اختیار دارد و آقای…مستقیما همراه او حضور دارد و آقای…و آقای… را که به عنوان راننده معرفی کرده تاکنون توسط کسی رویت نشده اند!

همچنین سه راننده در اختیار امور اداری شورای شهر رشت قرار گرفته است که نکات جالبی در مورد آنها وجود دارد.

بررسی حاکی از این است که یکی از رانندگان مورد نظر خود را خواهرزاده یک عضو همیشه مخالف شورا معرفی می‌کند و تنها کار او این است که فردی را از شورا به یک سازمان دیگر منتقل کند. سابقه درگیری و ضرب شتم یکی از کارکنان سازمان مورد نظر نیز توسط آقای… وجود دارد که هم اکنون پرونده آن در بازرسی در حال بررسی می‌باشد.

یکی دیگر از رانندگان بخش امور اداری شورا نیز به جای خدمت در این بخش همواره مشغول استراحت است و البته آقای… برای کارهای شخصی خود نیز از خودروی مورد نظر استفاده می‌کند.

سومین فردی هم که به عنوان راننده در اختیار امور اداری شوراست, کارهای دیگری انجام می دهد.

گفتنی است برای این سه نفر روزانه ۱۵ ساعت کارکرد رد می شود که با این وضع حقوق آنها از یک کارمند باسابقه بیشتر خواهد شد.

و اینها همه در حالی است که شهردار رشت یک خودرو ی زانتیا و یک راننده دارد.

دیارمیرزا از اینکه سایر اعضای شورای شهر رشت چه خودروهایی در اختیار دارند آگاه است و آنچه که در بالا آورده شده صرفا در مورد سه عضو شورای شهر رشت بوده و البته بر این نکته تاکید می‌کنیم که تعداد زیادی از اعضا تنها از یک خودرو استفاده می‌کنند. طبیعی است در صورت لزوم  دیارمیرزا آمادگی انتشار اسامی اعضای شوا و همچنین اسامی رانندگان آنها را دارد.

tel final1

Share