ایلنا مدعی شد

لغو جلسه رسیدگی به اتهامات ۱۳ کارگر کارخانه چوکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آقای « محمدرضا وزوایی» کارفرما کارخانه ایران چوکا به عنوان شاکی پرونده امروز در دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۳ کارگر این واحد تولید حاضر نشده و به همین دلیل موضوع رسیدگی به اتهامات این تعداد کارگر به زمان دیگری موکول شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه رسیدگی به پرونده ۱۳ کارگر ایران چوکا که قرار بود صبح امروز در دادگستری رضوانشهر تشکیل شود، به دلیل عدم حضور شاکی پرونده برگزار نشد.chooka-itled

منابع خبری ایلنا در کارخانه ایران چوکا با اعلام این مطلب افزودند: از قرار معلوم آقای « محمدرضا وزوایی» کارفرما کارخانه ایران چوکا به عنوان شاکی پرونده امروز در دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۳ کارگر این واحد تولید حاضر نشده و به همین دلیل موضوع رسیدگی به اتهامات این تعداد کارگر به زمان دیگری موکول شده است.

بر اساس این گزارش،از قرار معلوم این ۱۳ کارگر به ایجاد اختلال در نظم کارخانه در سلسله تجمعات صنفی کارگران که از پاییز سال ۹۴ آغاز شده است متهم شده‌اند.

به گفته آنها کارفرمای کارخانه ایران چوکا موضوع شکایت این تعداد کارگر را در تیر ماه سال جاری در دادسرای شهرستان رضوانشهر مطرح کرده است و جلسه امروز ( ۲۷ مرداد ماه) اولین جلسه رسیدگی به پرونده آنان بوده است .

گفتنی است سلسله اعتراضات صنفی کارگران کارخانه ایران چوکا از پاییز سال ۹۴ به دلیل بی توجه‌ای کارفرما به مطالبات صنفی شان شکل گرفته ودور جدید اعراضات نیز از روز دوشنبه ۱۸ مرداد ماه سال جاری(۹۵) آغاز شده که تا به امروز ادامه دارد.

tel final1

Share