رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

فعالیت کارخانه چوکا طی چند روز آینده مجددا آغاز خواهد شد/ پرداخت حقوق ماهانه کارکنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منتظری تصریح کرد: در همین راستا براساس تصمیات اتخاذ شده در نشست مذکور مقرر شد فعالیت شرکت چوکا ظرف چند روز آینده مجدداً آغاز گردیده و تولید این شرکت از سرگرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گیلان از برگزاری نشست بررسی مشکلات شرکت چوکا در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در نشست بررسی مسائل مرتبط با مشکلات این شرکت صنعتی، قائم مقام معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ، نماینده استاندار محترم گیلان، نمایندگان گروه هلدینگ صنایع سلولزی شرکت شستا و مدیریت شرکت چوکا نیز حضور داشتند.montazeri_6792
علی منتظری افزود: این نشست با پیگیری های به عمل آمده توسط استاندار محترم گیلان و مذاکرات ایشان با وزرای محترم صنعت، معدن و تجارت و تعاون و کار و رفاه اجتماعی جهت بررسی و رفع مشکلات شرکت چوکا برگزار شد.
وی تصریح کرد: در همین راستا براساس تصمیات اتخاذ شده در نشست مذکور مقرر شد فعالیت شرکت چوکا ظرف چند روز آینده مجدداً آغاز گردیده و تولید این شرکت از سرگرفته شود.
منتظری همچنین گفت: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده مقرر شد تأمین مواد اولیه شرکت مذکور برای آغاز تولید صورت پذیرد و با خرید مواد اولیه، تولید شرکت تداوم یابد.
وی افزود: طبق اعلام مدیریت شرکت چوکا دو ماه از حقوق معوقه کارگران شرکت مذکور پرداخت شده و قرار است از این ماه به صورت مرتب حقوق ماهانه کارکنان این شرکت با راه اندازی واحد پرداخت گردد.
منتظری تصریح کرد: رفع بخشی از مشکلات این شرکت از محل فروش محصولات تولید شده، نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: مهم ترین موضوع در زمینه تداوم فعالیت و استمرار تولید و شکوفایی شرکت چوکا بحث نوسازی اساسی آن می باشد که دارای مصوبه سفر ریاست محترم جمهور به استان نیز هست که می بایستی با همکاری مناسب شرکت شستا و صندوق بازنشستگی صورت پذیرد و مسئولان استانی نیز همراهی و همکاری لازم را در این زمینه بعمل خواهند آورد.
وی تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه اقدامات صورت گرفته و پیگریهای در دست اقدام، شاهد رونق تولید و شکوفایی این شرکت باشیم و با اجرای مصوبات مرتبط با چوکا دوره جدیدی از فعالیت پایدار و پویای این مجموعه آغاز گردد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از پیگیری های مجدانه و همراهی دلسورانه تمامی مسئولان ذیربط در این زمینه به ویژه تأکیدات استاندار محترم گیلان تقدیر نمود و گفت: انشاءالله با تداوم حمایت ها و پیگیری ها موجبات حفظ اشتغال موجود و توسعه فعالیت شرکت چوکا فراهم شده و با تلاش و کوشش کارگران و کارکنان این شرکت شاهد بازگشت به روزهای اوج در این مجموعه باشیم.
tel final1

Share