مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت در جمع خبرنگاران

عملکرد پیمانکار جمع آوری سگ‌های ولگرد راضی کننده نیست/۷۰ درصد محلات سطح شهر رشت تحت پوشش جمع آوری زباله خشک هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد نیز اظهار داشت: با پیمانکاری قرارداد داریم که متأسفانه کار خود را به درستی انجام نمی دهد و سعی می کنیم با شرکت جدیدی قرداد ببندیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست خبری علیرضا حاجی پور مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری رشت پیش از ظهر امروز در این شهر برگزار شد.photo_2016-08-14_11-41-13

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, حاجی پور ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به اینکه سازمان پسماند، سازمان عملیاتی و اجرایی است گفت: پرسنل این سازمان در سطح شهر فعالیت دارند.

وی جمع آوری زباله و پسماند خشک و امحیا را از اهداف سازمان پسماند شهرداری دانست و افزود: سازمان به سوی مکانیزه شدن می رود و از مهر ماه ماشین های مکانیزه به کارگیری می شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت با بیان اینکه سعی داریم قراردادهای خوبی با شرکت های جمع آوری زباله ببندیم افزود: هم اکنون ۷۰ درصد محلات سطح شهر تحت پوشش جمع آوری زباله خشک هستند و می خواهیم تا پایان سال ۸۵ محلات را تحت پوشش قرار دهیم.

حاجی پور آموزش, فرهنگ سازی در کنار اهدای جوایز را از عوامل افزایش جمع آوری زباله خشک دانست و تصریح کرد: برگزاری مسابقات، آموزش های چهره به چهره و افزایش ایستگاه های ثابت جمع آوری زباله خشک از فعالیت های سازمان پسماند جهت جمع آوری زباله خشک است.

وی از نگارش شیوه نامه جدید جهت جمع آوری نوخاله های ساختمانی خبر داد و افزود: سعی داریم در سراوان به سمتی حرکت نماییم که معضلات کمتری در دفن زباله داشته باشیم.

حاجی پور با بیان اینکه اصلاح ساختار شرکت کود آلی صورت می گیرد، گفت: در سراوان لندفیلی را بصورت علمی ایجاد کرد کردیم و قصد داریم در کنار این لندفیل یک تصفیه خانه احداث کنیم تا از آلودگی رودخانه ها کاسته شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد نیز اظهار داشت: با پیمانکاری قرارداد داریم که متأسفانه کار خود را به درستی انجام نمی دهد و سعی می کنیم با شرکت جدیدی قرداد ببندیم.

وی با بیان اینکه بنده ۱۱ سال در کارخانه کودآلی فعالیت می کردم گفت: با شرایط کار در پسماند کاملا آشنا هستم.

حاجی پور اظهار کرد: در آینده نزدیک جهت جمع آوری زباله خشک از مردم عوایدی را در نظر بگیریم تا آنها ترغیب شوند که زباله خود را در اختیار ما قرار دهند.

وی با بیان اینکه در شهر رشت روزانه ۵۰۰ تن زباله تولید می شود، اظهار داشت: گاری چی هایی که زباله های خشک را جمع آوری می کردند, ساماندهی شده اند تا پسماند خود را به سازمان پسماند بفروشند تا با این کار به صورت غیر مستقیم به مقابله به آنها می پردازیم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت در پایان گفت: رسانه ها می تواند به ما کمک کند تا شهری پاک و زیباتر از قبل داشته باشیم.

tel final1

Share