کالبد شکافی بی قراری وکیل بقایی

علت بازداشت و زندانی حدود ۱۳ نفر از عوامل دولت پاکدستان از جمله آقای بقایی چه بود؟ / چرا مدارکی مبنی بر عدم خروج پول های بیت المال توسط آقای بقایی به مردم ارائه نمی شود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دفتر حقوقی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره مصاحبه فردی با عنوان وکیل آقای بقایی با رسانه‌های مختلف توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت, دفتر حقوقی غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی جهت تنویر افکار عمومی در خصوص مصاحبه فردی با عنوان وکیل آقای بقایی با رسانه های مختلف نکاتی را یادآور شد که در ادامه می خوانید:IMG_2471jafarzade

معمولا عرف نیست پس از طرح شکایت (که حق هر انسانی است) مرتب مصاحبه و الفاظ زشت و ناپسند علیه متشاکی به کار برده شود (آقای بقایی از همان ابتدا علیه آقای جعفرزاده ایمن آبادی طرح شکایت کرده بود) که این اقدامات از دو حال خارج نیست یک اینکه وکیل مربوطه مبتدی و به اصطلاح امروزی آماتور باشد و دوم اینکه قصد گم کردن اصل موضوع را داشته باشند که ظاهرا در این مورد خاص هر دو وجه آن صدق می کند.

لازم است به جای این همه مصاحبه های عریض و طویل به چند سوال خیلی ساده و ابتدایی پاسخ داده شود:

١- چرا آقای بقایی به زندان رفت؟ قطعا قصد هواخوری و استراحت نداشتند!

٢-علت بازداشت و زندانی حدود ۱۳ نفر از عوامل دولت پاکدستان از جمله آقای بقایی چه بود؟

٣-چرا مدارکی مبنی بر عدم خروج پول های بیت المال توسط آقای بقایی به مردم ارائه نمی شود؟

جالب اینکه این وکیل نوجوان متقاضی انتشار اسناد در فضای مجازی است که همین درخواست نشانه عدم اطلاع از مبانی حقوقی دارد آنچه تا دفتر حقوقی آقای جعفرزاده ایمن آبادی نماینده اول مردم شریف رشت تا بدین لحظه انجام داده در راستای وظایف قانونی نمایندگی ایشان بوده و دانستن حق مردم است چرا که مردم باید بدانند آنها که خود را پاکدست می دانستند از هیچ جنایتی در حق کشور عزیزمان ایران کوتاهی نکردند.

همانطور که آقای جعفرزاده ایمن آبادی قبلا هم درخواست کرده بود اگر قرار است دادگاهی تشکیل شود باید به صورت علنی بوده و اجازه انتشار اوراق و اسناد داده شود و کلیه خبرنگاران و اصحاب جراید بدون محدودیت در این دادگاه حاضر شوند و حق انتشار آن را بلافاصله داشته باشند.

واحد حقوقی دفتر غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

tel final1

Share