عضو شورای شهر رشت اینگونه حمایت خود را از ثابت قدم نشان داد

«برای توسعه ی #شهر ِ #مظلوم ام، من هم #ثابت_قدم هستم…

به گزارش گروه رصد فضای مجازی دیارمیرزا رضا رسولی عضو شورای شهر رشت با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرام خود حمایت خود را از سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار جوان رشت نشان داد.

وی که شعار «قلبی که برای رشت می تپد» او در ایام انتخابات شورای شهر رشت حسابی بر سر زبان ها افتاده بود نوشته است:photo_2016-07-27_22-08-17

«برای توسعه ی #شهر ِ #مظلوم ام، من هم #ثابت_قدم هستم…

پانزده ماه و هفده روز از شروع به کار دکتر ثابت قدم به عنوان #شهردار #رشت می گذرد. اگرچه انتخاب ایشان به عنوان شهردار رشت با بیم ها و امید های فراوانی همراه بود، اما عملکرد ساختار مدیریت شهری در طول این مدت، بار دیگر #دل های پاک #رشتوند ان را به نور #امید ، گرم و روشن نمود.
تدوین و اجرایی کردن برنامه عملیاتی شهر رشت با تاکید بر توسعه متوازن که عجالتا منجر به احداث هفت پارک، نه بازارچه و سه ایستگاه آتش نشانی، اکثرا در مناطق کم برخوردار گردید، نگاه برنامه محور در ایجاد زیر ساخت های ترافیکی، بر اساس برنامه جامع حمل و نقل و مطالعات خرد نگر در همه تصمیم گیری های ترافیکی بر مبنای پیاده مداری، توسعه حمل و نقل همگانی، توسعه زیرساخت های IT در سیستم های حمل و نقل و توسعه شبکه راه های شهری در ترکیب با تکنیک های مدیریت عرضه و تقاضا که منجر به تغییر ذائقه ی ترافیکی رشتوندان در راستای پایداری توسعه و حفظ و ارتقاء کیفی محیط زیست شهری رشت شده است. آغاز عملیات اجرایی #رویا ی ساماندهی رودخانه‌های #زرجوب و #گوهررود با شروع عملیات اجرایی #ساماندهی #لندفیل_سراوان و آغاز تصفیه خانه شیرابه زباله در آینده نزدیک، اصلاح، ارتقاء و چابک سازی معماری سازمان در حال ورشکستگی شهرداری، تامین منابع مالی جدید و ارتقاء رتبه بودجه ای شهر رشت از نوزدهم به دهم در سطح کشور که تقریبا متناسب با جایگاه توسعه ای شهرمان در کشور می باشد و… از ثمرات کارهای مشترک شهردار و تیم اجرایی شهرداری با قاطبه ی عقل گرا و توسعه طلب شورای اسلامی شهر رشت در عرصه سیاست گذاری ست.
در این بین حتما ایراداتی هم وجود دارد. شاید مهمترین آن علاوه بر انتقادات فنی به اجزا برخی پروژه ها، عدم توفیق سیستم مدیریت شهری در به مشارکت گرفتن متخصصین بومی در انجام امور توسعه ای و ضعف در برقراری تعاملات دوسویه با لایه های مختلف ذینفع در مناسبات شهری بوده است».

REZAUntitled

tel final1

Share