استاندار گیلان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شفت:

صفت محروم از شهرستان شفت برچیده می شود/حق مردم شفت بهره مندی از تمامی امکانات است/همه ی شاخص های این شهرستان باید به میانگین استانی و یا بالاتر از آن برسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار عصر امروز در شورای اداری شهرستان شفت گفت: با ارتقای شاخص های مختلف از شهرستان شفت دیگر نباید به نام شهرستان محروم یاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدعلی نجفی در مراسم تکریم فرماندار پیشین و معارفه فرماندار جدید شهرستان شفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر  به قرار گرفتن در آستانه ی هفته دولت اشاره کرد و افزود: هفته ی دولت بهانه ای است تا ضمن بررسی عملکرد کارگزاران دولت از همه ی مدیران صدیق و ارزشمند که در جهت رضایت مردم عزیز که طبق سفارش امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب ولی نعمتان ما هستند در تلاشند، قدردانی شود.

اصلی_۲وی با بیان اینکه در زمان بیان خدمات دولت تدبیر و امید باید شرایط حال حاضر را با ابتدای شروع به کار دولت مقایسه کنیم خاطرنشان کرد: روزهای آغاز دولت کنونی شرایط ویژه در جامعه بود و یکی از نگرانی‌ها موضوع ذخایر مواد غذایی بودکه هم اکنون ذخایر بصورت مناسب وجود دارد.

وی افزود: مشکلات تأمین منابع مالی و تحریم های ناجوانمردانه از عللی بود که کشتی ها نمی توانستند بارهای خود را تخلیه کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۰.۵ میلیون تن تولید گندم داشته ایم اظهار داشت: بحمدا… با خدکفایی در گندم ذخیره انبارهای ما هرگز کمتر از ۴ ماه نبوده است.

وی با بیان اینکه فشار و تهدید وقوع جنگ از سوی کشورهای استکبار همیشه به رخ مردم کشیده می شد گفت: اگرچه با هدایت رهبرمعظم انقلاب دشمنان هیچ گاه نمی توانند به ایران نگاه خاصی داشته باشند اما با تهدید اعلام می کردند که برای تجاوز به ایران به جمع بندی رسیده اند.

استاندار گیلان افزود: امروز با همان نگاه عالمانه ی رهبری و با تلاش های دولت و وزارت خارجه توافقات منطقه ای با مشورت و حضور ایران انجام می گیرد.

وی به پیشرفت های صورت گرفته در مسائل عمرانی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز صادرات نفتی که از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه به ۹۵۰ هزار بشکه رسیده بود دوباره به همان حالت برگشته است.

نجفی به ارتقاء شاخص گازرسانی در شهرستان شفت از ۳۲ درصد به ۷۷ درصد اشاره کرد و افزود: در بخش گازرسانی متوسط استان به ۸۵ درصد رسیده است.

وی گفت: در بخش یکپارچه سازی اراضی کشاورزی نیز اقدامات خوبی انجام گرفته که نیازمند اهتمام بیشتر است.

استاندار گیلان به تحولات صورت گرفته در طرح سلامت و رفع بسیاری از مشکلات گذشته اشاره و اظهار داشت: امروز روستاییان تنها با پرداخت ۳ درصد کل هزینه بیمارستان درمان می شوند.

وی گفت: علیرغم ساخت بیمارستان جدید در شهرستان شفت اما دانشگاه علوم پزشکی موظف است در تجهیز امکانات لازم اهتمامی ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حق مردم شفت بهره مندی از تمامی امکانات است خاطرنشان کرد: همه ی شاخص های شهرستان شفت باید به میانگین استانی و یا بالاتر از آن برسد و برای دستیابی به این مرحله به تمامی مدیران استانی ابلاغ می شود.

نجفی افزود: از شهرستان شفت دیگر نباید به نام شهرستان محروم یاد شود.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: نگاه ما به عظمت،تاریخ،فرهنگ و پشتوانه های گردشگری بالای این شهرستان است که باید محکم تر از گذشته رو به جلو حرکت کند.

وی در خصوص تکمیل مصلی نمازجمعه شهرستان شفت نیز گفت: با اهتمامی ویژه این پروژه باید در زمان مناسب به اتمام برسد.

استاندار گیلان افزود: به منظور رسیدگی بیشتر به منطقه ی امام زاده اسحاق شهرستان شفت و رفع مشکلات آن در اولین فرصت با همراهی مدیران استانی به این منطقه سفر خواهم کرد.

وی بر ضرورت کار،تلاش و خدمت به مردم توسط کارگزاران دولت تأکید و تصریح کرد: کارگزاران دولت باید ضمن بهره گیری از این فرصت بدست آمده با سلامت و عدالت محوری صرفاً به خدمت به مردم بیاندیشند.

در پایان این مراسم، با قدردانی از تلاش های یونس محمودی، محمدرضا محسنی به عنوان فرماندار جدید شهرستان شفت معرفی شد.

یونس محمودی نیز پیش از این به عنوان فرماندار املش معرفی شده بود.

tel final1

Share