استاندار گیلان در دیدار تجار ایرانی آستراخان

صادر کنندگان ایرانی از فرصت سرای تجاری ایرانیان بهره ببرند/دیدگاه گیلان به سرای تجاری ایرانیان ملی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی با بیان اینکه دیدگاه گیلان به سرای تجاری ایرانیان ملی است گفت: در این مرکز به عنوان واحد پشتیبان تجارت با روسیه میز استانها مستقر خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در دیدار تجار ایرانی آستراخان که در کنسولگری ایران برگزار شد از همه صادر کنندگان ایرانی خواست از فرصت سرای تجاری ایرانیان بهره ببرند.photo_2016-08-06_11-17-08
نجفی در این دیدار که هریک از تجار به بیان پیشنهادات و مسائل خود در خصوص راهکارهای توسعه صادرات پرداختند به بهره برداری از سرای تجاری در پاییز اشاره کرد و گفت: در این سرای تجاری که توسط اتاق بازرگانی گیلان ساخته شده است فرصتی فراهم شده تا همه استانها از این قابلیت برای توسعه صادرات بهره ببرند.
دکتر نجفی با بیان اینکه دیدگاه گیلان به سرای تجاری ایرانیان ملی است گفت: در این مرکز به عنوان واحد پشتیبان تجارت با روسیه میز استانها مستقر خواهد شد.
وی افزود: هرکدام از استانهای کشور دارای توانمندی های مختلف هستند و این توانمندی ها می تواند در خدمت منافع اقتصادی کشور در سرای تجاری تجمیع شود.
دکتر نجفی به همکاری وزارت خارجه و کشور برای بهره مندی از قابلیتهای استانها اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته بستر مناسبی برای فعال شدن استانهای مرزی ایجاد شده است.
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره اهتمام دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت امسال بهترین شرایط برای رفع بسیاری از موانع صادراتی است پ.
دکتر نجفی گفت: برای تقویت روابط بین کشورها تجار و بازرگانان نقش ماندگار تری دارند و صادر کنندگان می توانند از شرایط امسال و دستاوردهای برجام استفاده کنند.

tel final1

Share