گفتگوی دیارمیرزا با دبیر جشنواره

شور و شوق مردم برای پاسداشت برنج / جشنواره «سبز جوکول» برگزیدگان خود را شناخت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری سبز جوکول گفت: در بخش عکس نفر اول از ساری, نفر دوم از گرکان و نفر سوم از رشت بوده و یک نفر نیز از انزلی توسط دبیرخانه برگزیده شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اختتامیه دومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری «سبز جوکول» پنجشنبه ۲۸مرداد با معرفی برگزیدگان مسابقات سه گانه و تجلیل از کشاورزان نمونه در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی به پایان رسید.(گزارش تصویری)kazemian_2016-08-20_09-55-43

در حاشیه این مراسم مهدی کاظمیان دبیر دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری سبز جوکول منطقه آزاد انزلی در گفتگو با دیارمیرزا در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره فرهنگی هنری در راستای ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی و برای تبلیغ برنج مهمترین محصول کشاورزی گیلان برگزار شده است.

وی افزود: این جشنواره در سه بخش مسابقه عکاسی از مراحل کاشت, داشت و برداشت برنج, مترسک سازی شالیزار و آشپزی برگزار و خوشبختانه با استقبال خوبی همراه بود.

کاظمیان در مورد میزان آثار ارسال به دبیرخانه جشنواره گفت: در بخش عکاسی ۴۵۲ نفر از سراسر کشور شرکت کردند که ۱۳۹۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و اساتید برجسته عکاسی این بخش را داوری کردند.

دبیر دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری سبز جوکول افزود: در بخش عکس نفر اول از ساری, نفر دوم از گرکان و نفر سوم از رشت بوده و یک نفر نیز از انزلی توسط دبیرخانه برگزیده شد.

کاظمیان در پایان با ابراز خرسندی از استقبال مردم از مراسم اختتامه گفت: با توجه به گردشگری بودن منطقه آزاد انزلی شاهد استقبال خوبی بوده ایم و از سوی دیگر نمایشگاه جانبی محصولات برنج نظیر صنایع دستی, مراسم آئینی سنتی توسط هنرمندان و اجرای موسیقی فولکولور نیز غنای بیشتری به جشنواره بخشیده است.

tel final1

Share