مدیر عامل شرکت پگاه گیلان

شرکت پگاه گیلان ۸۰ نوع محصول تولید می‌کند/ سرانه مصرف شیر در ایران ۷۵ کیلوگرم است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر اسلامی گفت: شرکت پگاه گیلان در حال حاضر ۸۰ نوع محصول تولید می‌کند و به دبی، کانادا، انگلستان، آذربایجان و استراخان روسیه و کشورهایی مثل عراق، سوریه و عربستان محصولات این شرکت صادر میشود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن ناصر اسلامی مدیر عامل شرکت پگاه گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه  با تبریک روز خبرنگار گفت :خبرنگاران رسالت مهم حقیقت گویی را بر عهده دارند..Un000titled-1

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, مدیر عامل شرکت پگاه گیلان با بیان اینکه نقش خبرنگاران برای افزایش سلامت عمومی جامعه تاثیر بسیاری دارد گفت: با تبلیغات و اطلاع رسانی توسط اصحاب رسانه در مورد مزایایی مصرف شیر باعث می‌شود که فرهنگ استفاده مصرف شیر در کشور افزایش پیدا کند.

وی افزود : مصرف شیر در احادیث و قرآن توصیه فروانی شده است و از آنجا که کودک از ابتدا با مصرف شیر پرورش می‌یابد میتوان به جایگاه مهم غذایی شیر در سبد غذایی خانوارها پی برد.

ناصر اسلامییادآور شد: : سرانه مصرف شیر در جهان ۳۰۰ کیلوگرم است که در ایران سرانه مصرف ۷۵ کیلوگرم بوده و باید با ترویج استفاده از شیر و فراورده های شیری این سرانه را افزایش دهیم .

وی با بیان اینکه مصرف شیر از ابتلا به بسیاری از بیماری ها جلوگیری می‎کند گفت : عمده ترین بیماری که میتوان با خوردن شیر از آن جلوگیری کرد ابتلا به پوکی استخوان و دیابت از نوع خیفف است.

مدیر عامل شیر پگاه گیلان با اشاره به اینکه  قدمت صنایع شیر ایران به ۶۳ سال می رسد, خاطرنشان کرد: این صنعت از بزرگترین صنایع در ایران و از نخستین صنعت لبنی در خاورمیانه است.

وی افزود: شرکت پگاه ۴۴۰ نوع محصول را در حال حاضر متناسب با ذایقه های مختلف تولید می‌کند و میزان تولید روزانه این شرکت ۳ هزار و ۶۰۰ تن است.

مدیر عامل شرکت پگاه گیلان با بیان اینکه حمایت خوبی دراستان از این صنعت شده است گفت : بسیار خوشحال هستیم که دیدگاه دولت در حال حاضر دیدگاه حمایتی است و امید داریم که با برداشته شدن موانع بین اللملی رونق صنعتی افزایش یابد.

ناصر اسلامی افزود : شرکت پگاه گیلان در حال حاضر ۸۰ نوع محصول تولید می‌کند و به دبی، کانادا، انگلستان، آذربایجان و استراخان روسیه و کشورهایی مثل عراق، سوریه و عربستان محصولات این شرکت صادر میشود.

وی با بیان اینکه امسال در نظر داریم تا با افزایش فرهنگ استفاده از شیر را از پایه شروع کنیم گفت: در سالهای گذشته توزیع شیر رایگان بالغ بر ۱۵ میلیون قطع در بین دانش آموزان انجام شده است و امسال نیز با حفظ این عمل در نظر داریم تا بازدید برای دانش آموزان از چرخه تولید فراورده های شیری را به کودکان نشان دهیم تا در فکر و ذهنشان از ابتدا ثبت شود و با مزایای این مواد غذایی بهتر آشنا شوند.

tel final1

Share