پراوزان در نشست مشترک بخشداران شهرستانهای رضوانشهر، تالش و آستارا

سیاست دولت تدبیر و امید عدم تعطیلی کارخانه ها است/اختلافات داخل روستاهای شهرستان را باید مدیریت کرد/استفاده از حضور بانوان در عرصه های اجرایی و مدیریتی جزء برنامه های دولت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری پیرامون بهبود فضای کسب و کار در استان گفت: گیلان در سه سال متوالی در سطح کشور رتبه اول را داشته این نشان از تلاش مدیران دولت تدبیر و امید در استان و شهرستانها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، نشست مشترک بخشداران شهرستانهای رضوانشهر، تالش و آستارا با حضور پراوزان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان ، عسکر حسنی پور فرماندار رضوانشهر، چراغی معاون فرماندار، عموپور کارشناس سیاسی و انتخابات استانداری گیلان به میزبانی شهرستان رضوانشهر در محل فرمانداری برگزار شد.IMG_6068

عسکر حسنی پور فرماندار رضوانشهر در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و دقایقی به بیان عملکرد دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته در شهرستان رضوانشهر پرداخت و از ابتکار عمل مدیر کل محترم سیاسی و انتخابات استانداری بابت نشست دوره ای بخشداران تشکر نمود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در جمع بخشداران سه شهرستان اظهار نمود: سیاست های مربوط به حوزه کاری و آنچه که ما تعقیب میکنیم محتوای جدیدی نیست اما به نوعی در این دولت جدید محسوب می شود و با تأکید بر موارد هشت گانه کاری در حوزه سیاسی و انتخابات به تبیین سیاست های دولت در بخشهای مختلف سیاسی،فرهنگی،اجتماعی و بویژه اقتصادی پرداختند.

پراوزان با اشاره به اینکه سیاست دولت تدبیر و امید در موضوع کارخانجات این بود که جایی تعطیل نشود گفت: آمار تعطیلی کارخانجات در هشت سال گذشته دولت قبل ۷۱ کارخانه بود که متوسط کارگر در آنها بین ۷۰۰ تا ۵۰۰ نفر بوده که از همین کارخانجات در ۳ سال گذشته ۱۴ واحد احیاء شده است.

وی از تدبیر و تلاش فرماندار رضوانشهر و دیگر مسوولین شهرستان و استان پیرامون کارخانه چوکا تشکر نمود و بیان داشت: نباید مراکز تولیدی در کشور و علی الخصوص استان تعطیل شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری پیرامون بهبود فضای کسب و کار در استان گفت: گیلان در سه سال متوالی در سطح کشور رتبه اول را داشته این نشان از  تلاش مدیران دولت تدبیر و امید در  استان و شهرستانها است.

پراوزان در خصوص تقسیمات کشوری خطاب به بخشداران گفت: در بحث تقسیمات کشوری اختلافات داخل روستاهای شهرستان را باید مدیریت نمائید.

وی اظهار نمود: در موضوع اقوام و مذاهب نگاه روشن بینی را دنبال می نمائیم و خواسته های معقول را حمایت می کنیم اما در برخورد با اقدامات ایزایی و تخریبی نظام با کسی تعارف ندارد.

این مسئول سیاسی استان به موضوع حضور بانوان در عرصه تصمیم گیری و مسوولیت اشاره نمود و گفت: استفاده از حضور بانوان در عرصه های اجرایی و مدیریتی جزء برنامه های دولت است.

پراوزان به بحث هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و بیان داشت: دولت قبل اگر درست عمل می کرد باید حداقل دو برابر این مبلغ به مردم نیازمند یارانه می داد اما چشم بسته و با پاک کردن صورت مسئله آمدند به همه آنهایی که در خارج از کشور هم بودند یارانه دادند .

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان همچنین اظهار کرد: در این دولت به خیلی از احزاب پروانه فعالیت دادیم و معتقدیم در راستای قانون به فعالیت رسمی بپردازند و حمایت و حضور احزاب در مسائل مختلف اجتماعی،اقتصادی و سیاسی اساس کار ماست.

پراوزان از همه مسوولین سیاسی حاضر در جلسه خواستند که با دعوت از حامیان دولت در سطح شهرستان و حتی روستاها از توانایی و همراهی آنها در پیشبرد اهداف دولت استفاده نمایند.

وی در پایان گفت: دولت هنجار شکنی را محکم و مصمم انجام می دهد و بخشداران باید در این رابطه ملاحظه نداشته باشند و با شجاعت در میدان حضور داشته باشند و از فرماندار شهرستان رضوانشهر به عنوان میزبان و همه اعضاء حاضر در جلسه تشکر نمودند.

در این جلسه نیز هر یک از بخشداران به ارائه گزارش عملکرد در حوزه کاری خود و بیان نقاط ضعف و قوت و مشکلات پرداختند.

tel final1

Share