در حاشیه تمرینات این تیم

سپیدرودی ها از نماینده صومعه سرا مثل یک قهرمان استقبال کردند +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، نایب رییس فراکسیون ورزش استان با اشاره به فعالیت هایی که برای جذب اسپاسنر برای سپیدرود شده است، گفت: در هفته ی پیش رو یک جلسه با یک اسپانسر قوی در تهران با مالکیت باشگاه ترتیب خواهیم داد تا سپیدرود بتواند با خیالی آسوده در لیگ آزادگان حضور یابد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، تمرین روز شنبه سرخ پوشان با حضور مهمانان کاملا ویژه در کنار سربازان ارتش سرخ توام بود.photo_2016-07-24_00-58-22

در این تمرین آغازین هفته دکتر کاظم دلخوش نماینده محترم مردم صومعه سرا و نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس، استاد مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و جمشید شاه محمدی رییس اداره ورزش و جوانان رشت حضور داشتند تا از اوضاع و احوال رود خروشان شمال باخبر شوند.

بنابراین گزارش ابتدا  محمد پورمحسن مالک باشگاه سپیدرود، ضمن ابراز خوش آمد گویی به مهمانان ویژه سرخ پوشان، سپیدرود را متعلق به تمام مردم استان دانست و گفت: در طول تاریخ پنجاه ساله سپیدرود همواره هواداران پرشماری از شمال و غرب و شرق و مرکز استان کنار این تیم حضور داشتند و با موفقیت هایش شاد شدند و با شکست هایش اشک ریختند.

مالک باشگاه ریشه دار سپیدرود با تشکر از همه ی مسئولانی که در این مدت در کنار این تیم حضور داشتند، بیان کرد: ما دست یاری به سوی همه ی مسئولان استان دراز می کنیم و به ویژه از دکتر دلخوش به عنوان نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس انتظار ویژه ای داریم.

در ادامه دکتر دلخوش ضمن ابراز شادمانی از حضور در کنار سرخ پوشان و تبریک مجدد صعود این تیم به لیگ دسته اول آزادگان، گفت: ما تمام سعی مان را خواهیم کرد تا نمایندگان استان بتوانند در رقابت های کشوری موفق باشند و در این میان سپیدرود هم دارای محبوبیت خاصی است و ما تلاش خواهیم کرد تا دل هواداران پرشورش را شاد کنیم.

نایب رییس فراکسیون ورزش استان با اشاره به فعالیت هایی که برای جذب اسپاسنر برای سپیدرود شده است، گفت: در هفته ی پیش رو یک جلسه با یک اسپانسر قوی در تهران با مالکیت باشگاه ترتیب خواهیم داد تا سپیدرود بتواند با خیالی آسوده در لیگ آزادگان حضور یابد.

 مسعود رهنما نیز با اشاره به حمایت های استاندار و سایر مسئولین استان از ورزش گفت: ورزش در گیلان دارای علاقه مندان پر تعدادی است و ما هم به عنوان خدمتگذار مردم وطیفه سنگینی بر دوش داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: صعود سپیدرود نتیجه یک همکاری و همدلی دست جمعی بود و باید سعی کنیم تا با همفکری و همکاری جمعی بتوانیم موفقیت های این تیم را تداوم بخشیم.

tel final1

Share