کارگرنیا در گفتگو با دیارمیرزا

سهام سپیدرود رشت پس از ارزش گذاری توسط شهرداری رشت خریداری می شود/عضویت اعضای شورا در هیات مدیر بلامانع است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا واثق کارگرنیا گفت: بعد از ارزش گذاری تیم سپیدرود مشخص خواهد شد که چند درصد سهام آن توسط شورا و شهرداری رشت خریداری می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین واثق کارگر نیا عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: شهر رشت دارای دو تیم ارزشمند داماش و سپیدرود است و مردم این شهر علاقه ویژه ای به این تیم ها دارند.---۱a14kargarnia

این عضو شورا با بیان اینکه با ورود بخش خصوصی بسیاری از مشکلات داماش رفع شده است, اظهار کرد: این تیم در حال حاضر از نظر بازیکن و اسپانسر توانسته است چهارچوب خوبی را برای خود بوجود آورد و از بحران نجات یابد و خود را برای فصل جدید لیگ دسته یک آماده سازد.

 واثق کارگرنیا در مورد خرید سهام تیم سپیدرود توسط اعضای شورای شهر رشت گفت: در بودجه تعیین شده شهرداری مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان به این موضوع اختصاص یافت است.

وی افزود: این تیم از قدیمی ترین تیم های این شهر است و در حال حاضر وضعیت بلاتکلیفی به سر می برد اگرچه مالک سابق این تیم مالک جدیدی را معرفی کرده است اما سپیدرود از نظر مالی با مشکل مواجه است و نیاز به کمک های مردمی دارد.

عضو شورای شهر رشت گفت: با توجه به این موضوع و حمایت های شهرداری در سال گذشته که منجر به صعود این تیم شده است, در جلسه دیروز مصوب شد که مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای خرید بخشی از سهام سپیدرود رشت اختصاص یابد.

واثق کارگرنیا افزود: بعد از ارزش گذاری تیم سپیدرود مشخص خواهد شد که چند درصد سهام آن توسط شورا و شهرداری رشت خریداری می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: از لحاظ قانونی چون عضویت در هیات مدیره سود و منفعت مادی برای اعضای شورا ندارد در نتیجه عضویت اعضای شورا در هیات مدیره سپیدرود بلامانع است.
tel final1

Share