سمینار آموزشی بازاریابی مویرگی، در رشت برگزار شد

هاشمی با بیان اهمیت آشنایی مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی با موازین پخش مویرگی تصریح کرد: بقای هر سازمان و بنگاه تولیدی و خدماتی در دو فاکتور نوآوری و تقویت بخش فروش آن خلاصه می شود

۹۹۲f12fc-46d2-4895-8b3b-c79b894d95a3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان و با همکاری یکی از فعالان بخش آموزش استان، سمینار آموزشی بازاریابی مویرگی در سطح مدیران  واحدهای صنعتی در رشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، سمینار آموزشی بازاریابی مویرگی با همکاری سید مهدی هاشمی، مدیرعامل شرکت تجارت گستر کاسپین در سالن اجتماعات این سازمان در رشت برگزار شد.

هاشمی با اشاره به آموزش ارکان پنج گانه مدیریت پخش در سمینار قبلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: ارکان مدیریت پخش شامل امکان سنجی، طراحی ساختار تشکیلات و برنامه ریزی، تخصیص منابع و پیش فعالیت های ستادی و طراحی انواع آیین نامه ها برای سرعت بخشی به فعالیت ها، آغاز فعالیت های عملیاتی و کنترل عملیات و اصلاحات مورد نیاز در این دوره آموزش داده شد.

وی افزود: در سمینار بازاریابی مویرگی رکن چهارم مدیریت پخش مویرگی با مهم ترین مباحث مربوط به تعیین منطقه، استراتژی ها و شاخص های بازاریابی، تکنیک های عملکردی و … مطرح شد.

هاشمی با بیان اهمیت آشنایی مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی با موازین پخش مویرگی تصریح کرد: بقای هر سازمان و بنگاه تولیدی و خدماتی در دو فاکتور نوآوری و تقویت بخش فروش آن خلاصه می شود. وی تصریح کرد: پخش مویرگی بهترین مدل در بازاریابی محصول و افزایش سطح فروش است.

گفتنی است در این سمینار آموزشی بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی استان حضور داشتند.

tel final1

Share