در جلسه شورای مدیران

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان گیلان معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان در بندر آستاراسیاوش غلامی به عنوان سرپرست معاونت امداد و نجات استان گیلان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان در بندر آستارا سیاوش غلامی به عنوان سرپرست معاونت امداد و نجات استان گیلان معرفی شد.unnamed

سرپرست جمعیت هلال احمر استان در جلسه تجلیل و معارفه معاون امداد و نجات گفت: امروز برای پیشبرد اهداف و رسیدن به جایگاه واقعی در خور استان نیاز به جهش فوری و برنامه ریزی عملیاتی داریم و انتظار من این است با استفاده از پتانسیل نیروهای جوان در زمان کوتاهی به این هدف برسیم .

 مهدی ولی پور با بیان این مطلب که  مسئولیت‌ها امانتی در دست افراد است، اظهار کرد: باید با دقت در حفظ و نگه‌داری و بالندگی این مسئولیت‌ها تلاش کنیم.

وی با تاکید بر  استفاده از همفکری و هماهنگی مسئولین ستادی ، استانی و توان بالقوه همکاران و سایر افراد صاحب نظر در انجام وظایف و ماموریت های محوله به ویژه استفاده از ظرفیت مشارکت عمومی در پیشبرد اهداف والای جمعیت و انجام فعالیت های انساندوستانه در راستای افزایش تاب آوری جامعه در برابر بحرانها را خواستار شد.

گفتنی است در این مراسم از خدمات ارزشمند حسن رجبی  تقدیر و تشکر شد.

tel final1

Share