شریفی خبرداد

سرویس‌ رایگان ایاب و ذهاب برای نمازگزاران مسکن مهر/انتقال سواری‌ها و مینی‎بوس‌های خطوط غرب گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از ارائه سرویس‌ رایگان ایاب و ذهاب برای نمازگزاران مسکن مهر و همچنین انتقال سواری ها و مینی بوس های خطوط غرب گیلان به پایانه غرب خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از ارائه سرویس‌ رایگان ایاب و ذهاب برای نمازگزاران مسکن مهر و همچنین انتقال سواری ها و مینی بوس های خطوط غرب گیلان به پایانه غرب خبر داد.IMG_2126sharifi
مرتضی شریفی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای اتوبوسرانی این شهر اظهار کرد : برنامه‌ریزی برای راه اندازی ایاب و ذهاب رایگان نمازگزاران مسکن مهر به منظور شرکت در نماز جمعه انجام شده و از جمعه این هفته این ایستگاه راه اندازی می شود.
وی افزود: اتوبوس های این سازمان جمعه هر هفته نمازگزاران ساکن در مسکن مهر را برای اقامه نماز جمعه به مصلای رشت برده و پس از اتمام نماز نمازگزاران را به مقصد می رسانند.
شریفی در ادامه به انتقال سواری ها و مینی بوس های خطوط غرب استان به پایانه غرب اشاره نمود و گفت: با اخذ مجوز از مبادی ذیربط و همراهی عوامل محترم پلیس راهور شهرستان و طی هماهنگی با اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان، روز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه تمامی مینی بوس ها و سواری های این خطوط از میدان یخسازی به پایانه غرب منتقل خواهند شد.
وی با بیان اینکه مسافران می توانند برای مسافرت بین شهری غرب استان به این پایانه مراجعه نمایند افزود: به تعداد کافی اتوبوس رایگان در ابتدای بلوار شهید افتخاری برای جابجایی مسافران به پایانه غرب در نظر گرفته شده است.

tel final1

Share