در جمع اصحاب رسانه عنوان شد

سردار سلیمانی چگونه سفر به گیلان را پذیرفت؟ /هزینه کنگره ۸ هزار شهید گیلان به روایت سردار عبدالله‎پور/حجت‌الاسلام معتمد: از شاخصه‎های مهم یک خبرنگار داشتن روحیه انقلابی است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حاج قاسم نسبت به مادر خود بسیار حساس و با احترام صحبت میکردند از این رو برای اینکه پاسخ مثبت از ایشان بگیریم از مادران شهید خواستیم تا دعوت نامه ایشان را خودشان ارسال کنند و به این ترتیب شد که حضور ایشان نیز به کمک شهدا انجام شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست خبری نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان و همچنین فرمانده سپاه قس گیلان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.(گزارش تصویری)

از شاخصه‎های مهم یک خبرنگار داشتن روحیه انقلابی است/ خبرنگاران باید آزاد اندیش باشند

IMG_3868motamedبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, در این نشست حجت الاسلام معتمد نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با گرامیداشت روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی گفت: از شاخصه های مهمی که یک خبرنگار باید داشته باشد داشتن روحیه انقلابی است.

حجت الاسلام معتمد افزود: خبرنگاری موفق است که اخباری که تهیه میکند موثق باشد و اعتماد سازی را در بین مردم افزایش دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تصریح کرد: بسیاری از خبرنگاران هستند که خبرهای منفی را با نگارشی مثبت ارائه می‌دهند و سبب افزایش امید و ارامش امنیتی در کشور می‌شوند و این رویکرد یعنی اینکه خبرنگار جامعه و مردمش را در اولویت قرار داده است.

وی با بیان اینکه تهیه خبر از فرد آسان است اما تهیه خبر از دل واقعه مشکل است گفت: یک خبرنگار می‌تواند به راحتی از فردی خبر تهیه کند اما نقل از واقعه خبر بسیار با ارزش،تر و مهم تر است و این بر می گردد به روحیه جرات پذیری ، جسارت و نترس بود خبرنگاران که به راحتی در عرصه خطر ورود می‌کنند.

حجت الاسلام معتمد افزود: یک خبر خوب را میتوان از سه زاویه نگاه کرد به موقع رساندن اطلاعات، هدفمند بودن و تاثیر گذاری خبر اهمیت دارد و خبرنگاران باید آزاد اندیش باشند.

سردار سلیمانی چگونه سفر به گیلان را پذیرفت

IMG_3886abdollahpoorهمچنین در این نشست سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار از همه رسانه ها که در برگزاری هر چه بهتر کنگره هشت هزار شهید گیلان حضور داشتند تشکر کرد و گفت: واقعیت امر این است که خود شهدا کنگره را هدایت کردند و خبرنگاران بازویی توانمند در انتشار اخبار کنگره بودند.

سردار عبدالله پور در مورد حضور سردار سلیمانی در کنگره گفت: بسیاری از ما می‌پرسیدند که با توجه به مسایل امنیتی چطور شد سردار سلیمانی در این کنگره شرکت کردد که پاسخ به این سوال دعوت نامه مادران شهید برای سردار سلیمانی بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: زیرا ایشان نسبت به مادر خود بسیار حساس و با احترام صحبت میکردند از این رو برای اینکه پاسخ مثبت از ایشان بگیریم از مادران شهید خواستیم تا دعوت نامه ایشان را خودشان ارسال کنند و به این ترتیب شد که حضور ایشان نیز به کمک شهدا انجام شد.

وی افزود: برای برگزاری این کنگره ۱۰۳ سازمان همکاری کردند و بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان هزینه شد که نسبت به تمام هزینه های کنگرهای برپا شده در کشور بسیار بسیار کمتر بوده است و این همه از عنایت شهدا بوده و هست.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۱۰۰ خبرنگار گیلان تجلیل شد.

tel final1

Share