محمود باقری در گفتکو با دیارمیرزا

سرای محلات ابزاری برای انتخابات سال ۹۶ است/مستندات تخلفات شهردار رشت وجود دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا باقری سرای محلات را ابزاری برای انتخابات سال ۹۶ اعلام کرد و گفت: تنها خروجی که این طرح تاکنون داشته این است که مکانی برای تبلیغات کاندیداهای احتمالی در انتخابات شورا شهر رشت شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود باقری خطیبانی عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه تعداد امضاهای مورد نیاز استیضاح شهردار به حد نصاب رسیده است, گفت: تخلفات شهردار رشت با سند و مدرک وجود دارد و این وظیفه شورای شهر رشت است که در مقابل این تخلفات سکوت نکند.bagheriMG_2454

باقری خطیبانی با اشاره به راه اندازی سرای محلات در شهر رشت افزود: این طرح، بسیار خوب بوده و بنده مخالفتی با راه اندازی سرای محلات ندارم اما باید دید توانسته به اهداف خود دست یابد یا خیر؟!

عضو شورای شهر رشت گفت: سرای محلات اکنون به جای آن که جایی برای حل مشکلات مردم باشد پاتوق سیاسی شده است.

وی سرای محلات را ابزاری برای انتخابات سال ۹۶ اعلام کرد و گفت: تنها خروجی که این طرح تاکنون داشته این است که مکانی برای تبلیغات کاندیداهای احتمالی در انتخابات شورا شهر رشت شده است.

باقری خطیبانی در مورد پروژه «بی آرتی» گفت: تصادفات بسیاری در خطوط «بی آرتی» اتفاق افتاده است که این خود نشانگر بی‌کیفتی و عدم نظارت بر این پروژه بوده است.

وی تاکید کرد: «بی آرتی» لازمه شهر رشت است اما وقتی نظارتی درست و اصولی بر ساخت آن نبوده اکنون به تدریج دارد به فاجعه ای برای شهر رشت تبدیل می‌شود.

باقری خطیبانی همچنین بی توجهی شهردار به خواسته های اعضای شورا شهر رشت را از دیگر تخلفات شهردار عنوان کرد و گفت: یکی از این بی توجهی ها جمع نکردن باجه های خودپرداز « بانک شهر»  از سطح  رشت است که همچنان بدون مجوز شورا مشغول به کار است در حالی که اعضای شورا از شهردار خواسته بودند چون بدون مجوز و اطلاع ، قرارداد نصب باجه های خودپرداز بانک شهر را منعقد کرده است باید در اولین فرصت این باجه ها جمع آوری شود اما با گذشته بیش از سه هفته از این خواسته شورا ، هنوز شهردار در این مورد ترتیب اثر نداده است.

tel final1

Share