در نشست خبری بخشدار کلاچای

ساختمان درمانی کلاچای هفته دولت افتتاح می‌شود/ روایتی از مشکلات آبرسانی به روستاها

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بخشدار کلاچای با اشاره به اینکه پراکندگی جمعیت، تراکم ساخت و ساز و فرسودگی راه ها از مشکلات اصلی در آبرسانی به روستا ها می باشد اظهار داشت: با تمامی مشکلات موجود در تلاش هستم تا مشکلات موجود را برطرف نمائیم تا مردم از این نعمت به بهترین شکل بهره مند شوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هادی کوچکی بخشدار کلاچای در جمع اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران در انعکاس اخبار و ایجاد ارتباط مناسب میان مسئولین و دستگاه های اجرایی با مردم خدمات ارزنده ایی را ارائه می کنند.photo_2016-08-19_22-00-01

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رودسر, کوچکی خاطر نشان کرد: حضور اصحاب رسانه در کنار دولت می تواند دولت را در حل مشکلات و پیشبرد هر چه بهتر اهداف و ارائه عملکرد مناسب و همچنین ایجاد امید در میان مردم یاری رساند.

بخشدار کلاچای افزود: به برکت نظام و حضور رهبر انقلاب، تاکنون دولت توانسته اقدامات خوبی را در حوزه توسعه روستایی انجام دهد.

کوچکی یادآور شد: با هماهنگی هایی که در میان دستگاه های بخش ایجاد کردیم توانستیم تا حد زیادی رضایتمندی مردم را در حوزه بهسازی راه روستایی به دست آوریم.

وی در خصوص گازرسانی بیان داشت: جشن بخش سبز در کلاچای برگزار شد و هم اکنون تمام نقاط این بخش از نعمت گاز برخوردار هستند.

بخشدار کلاچای با اشاره به اینکه پراکندگی جمعیت، تراکم ساخت و ساز و فرسودگی راه ها از مشکلات اصلی در آبرسانی به روستا ها می باشد اظهار داشت: با تمامی مشکلات موجود در تلاش هستم تا مشکلات موجود را برطرف نمائیم تا مردم از این نعمت به بهترین شکل بهره مند شوند.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۵ واحد مسکن مددجویی در این بخش افتتاح شد گفت: با توجه به تعاملات خوبی که با کمیته امداد ایجاد گردید در هفته دولت سال جاری تعداد واحد هایی که به بهره برداری خواهد رسید ۲۰ واحد می باشد.

کوچکی در حوزه برق، روشنایی معابر را از مهمترین مشکلات بخش دانست و افزود: برای تقویت و اصلاح شبکه برق تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و تلاش برای رفع مشکلات در این حوزه همچنان ادامه دارد.

بخشدار کلاچای بیان داشت: تمامی روستاهای بخش کلاچای که بیش از ۲۰ خانوار دارند دارای طرح هادی می باشند و مراحل اجرایی این طرح در حال انجام است و تاکنون به صورت پراکنده در بعضی از روستاها انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که می تواند در آینده به دهیاری ها کمک کند تقویت تعاونی دهیاری ها می باشد افزود: با توجه به شروع به کار این تعاونی و برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش کردیم تا در تجهیز تعاونی کمک مناسبی برای تجهیز آن انجام دهیم.

کوچکی از خیران و به خصوص خانواده شهید ساداتی به جهت تلاش و کمک برای احداث ساختمان درمانی کلاچای تشکر کرد و افزود: این ساختمان در هفته دولت افتتاح خواهد شد و در آینده برای تجهیز هر چه بهتر آن تلاش خواهیم کرد.


tel final1

Share