در جمع خبرنگاران عنوان شد

رونمایی از کتاب «دم مسیحایی» خاطرات بانوی رزمنده امدادگر در دهه مبارک فجر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو هیات علمی دانشکده بهداشت رشت در خصوص تالیف کتاب «دم مسیحایی» اظهار کرد: این کتاب براساس ثبت خاطرات سه بردار و مادر بنده, رزمنده امدادگر فاطمه حاجی غفوری است که شامل ۱۵۰ صفحه خواهد بود و در دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کامران تقوی با با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه با بیان اینکه هر چقدر از این قشر تقدیر کنیم باز هم کم است اظهار کرد: در این راستا کتابی تدوین و تالیف شده که تقدیم شما عزیزان می کنم.
photo_2016-08-18_10-17-34
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, عضو هیات علمی دانشکده بهداشت رشت با اشاره به سوابق خانوادگی خود اظهار کرد: به دلیل تنویر افکار و روشن سازی افکار جامعه, فعالیت فرهنگی از ابتدای انقلاب در خانوادمای ما توسط مادرم شروع شد.

وی افزود: ایشان علاقه مند به خدمت رسانی بودند و از آنجایی که دوره های هلال احمر رو گذرانده بودند در همان اوایل انقلاب به عنوان امدادگر به منطقه پاوه اعزام شدند و دوران پر مخاطره ای در دوران زندگیشان را تجربه کردند.

تقوی ب تلاش رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای تهیه امکانات لجستیکی اشاره کرد و افزود: با توجه به امکانات کمی که وجود داشت تمام ظرفیت مهندسان و جهادگران به کار گرفته شد تا به مردم خدمت رسانی کنند.

عضو هیات علمی دانشکده بهداشت رشت در خصوص تالیف کتاب «دم مسیحایی» اظهار کرد: این کتاب براساس ثبت خاطرات سه بردار و مادر بنده, رزمنده امدادگر فاطمه حاجی غفوری است که شامل ۱۵۰ صفحه خواهد بود و در دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد.

کار فرهنگی خیلی سخت است و نویسندگان مظلوم هستندphoto_2016-08-18_10-17-43

دکتر محمدرضا بینش برهمند دبیر و موسس مرکز جامعه نویسندگان و پژوهشگران گیلان از تاسیس این مرکز در هشت سال پیش خبرداد و افزود: تاکنون ۷۰ عنوان تالیف انجام داده ام و چندین بار به عنوان نویسنده برتر انتخاب شدم.

وی افزود: نویسندگان مظلوم هستند و ثروت و سرمایه کسایی که با قلم سر و کار دارند همین تفکر ناب هست.

نویسنده کتاب «عرشیان هنرمند» و «مرواریدهای بی صدف» اظهار کرد: مرکز جامعه نویسندگان به تنهایی به اینجا نرسید و با همکاری سایر دوستان توانست به این مرحله برسد.

بینش برهمند گفت: خیلی خوشحالم که با تمام سختی ها و مشکلات به فرهنگ استان خودم خدمت می کنم.

وی افزود: برای این که فرهنگ ناب و ایثار و شهادت در جامعه بسط و گسترش  یابد, کتاب «دم مسیحایی» آخرین کتاب این مجموعه است که در حال گردآوری است.

بینش برهمند اظهار کرد: کار فرهنگی خیلی سخت است و در این عرصه خیلی پر رو عمل کردیم.

این نویسنده آثار دفاع مقدس اظهار کرد: زیبایی کار شما این است که خود را راحت نمی فروشید و قیمت شما خیلی بالا است.

موسس جامعه نویسندگان و پژوهشگران گیلان در پایان گفت: ما همه مدیون جانبازان و آزادگان هستیم و بنده کتابی دارم به عنوان خنده های شیرین که برای آزادگان هست که افراد آزاده با شدت درد جلوی دوربین می خندیدند.

گفتنی است در ایام الله دهه مبارک فجر از کتاب «دم مسیحایی» در کنار چندین جلد آثار در خصوص شهدا رونمایی خواهد شد.

tel final1

Share