سرمربی سپیدرود در کنفرانس خبری پس از بازی

رونمایی از سپیدرود واقعی از هفته ششم به بعد/امروز بازیکنان ما با تمام توان و با قلب خود پا به میدان گذاشتند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،نظرمحمدی با اشاره به این نکته که سپیدرود از هفته ششم به بعد به شرایط ایده آل خواهد رسید گفت: تا هفته ششم هواداران باید با مشکلات تا حدودی مدارا کنند تا تیم به وضعیت مناسب تاکتیکی و بدنی دست یابد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از کسب سه امتیاز خانگی این تیم در اولین بازی مقابل بادران تهران در کنفرانس خبری پس از بازی ضمن تبریک روز خبرنگار به  تمامی اصحاب رسانه گفت: از تیمی که بیش از سه هفته از تشکیل آن می گذرد نباید بیش از این انتظار داشت و امروز بازیکنان ما با تمام توان و با قلب خود پا به میدان گذاشتند و از نظر بنده ۵۰ درصد پیروزی امروز تیم سپیدرود را مدیون هواداران هستیم که نود دقیقه همراه تیم بودند و به تشویق تیم خود پرداختند.

نظرمحمدیوی با بیان این که روند تیم سپیدرود هفته به هفته بهتر خواهد شد افزود: متاسفانه فرصت خوبی را که برای آماده سازی تیم داشتیم از دست دادیم و کمتر از چهار هفته وقت داشتیم تا  سپیدرود را  آماده مسابقات کنیم.

نظرمحمدی با اشاره به این نکته که سپیدرود از هفته ششم به بعد به شرایط ایده آل خواهد رسید گفت: تا هفته ششم هواداران باید با مشکلات تا حدودی مدارا کنند تا تیم به وضعیت مناسب تاکتیکی و بدنی دست یابد.

وی دلیل دفاعی بازی کردن سپیدرود و عقب کشیدن این تیم در نیمه دوم را ضعف بدنی و آماده نبودن صد درصدی بازیکنان اعلام کرد و تصریح کرد: وقتی بسیاری از بازیکنان دیر به این تیم اضافه شدند و فرصت زیادی برای آماده سازی نداشتیم مسلما هم نباید انتظار داشت که در همین هفته نخست بسیار جنگده و قدرتمند بازی کنند و وقتی بازیکنان خسته هستند مجبور می شویم که عقب بکشیم و این موضوع امری طبیعی است.

سرمربی سپیدرود با بیان این که از بازی تیم خود رضایت کامل را ندارم اذعان داشت: از تلاشی که بازیکنان به خرج دادند و موفق به کسب سه امتیاز بسیار مهم در گام نخست مسابقات شدیم کاملا رضایت دارم و همچنین این نکته را هم ذکر می کنم که بنده هم از این نوع فوتبالی که امروز سپیدرود به نمایش گذاشت رضایت ندارم و مطمئنا از هفته پنجم و ششم فوتبالی را بازی خواهیم کرد که هم باب میل من و هم تماشاگران این تیم باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر جدایی نظرمحمدی در فصل گذشته و بازگشت دوباره وی به عنوان سرمربی سپیدرود گفت: جدایی من درفصل گذشته از تیم سپیدرود به صورت ناخوشایند انجام نپذیرفت  و پس از جدایی هیچ گونه حرف و حدیثی خوشبختانه پیش نیامد و از نظر بنده رفت و برگشت یک مربی در دنیای فوتبال یک امر عادی و حرفه است و نکته مهم آن است که تا لحظه آخر با تمام توان خود کار را ادامه بدهم.

tel final1

Share