راه اندازی دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی در خشکبیجار و معرفی سرگروه اتحادیه در این بخش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در خشکبیجار به عنوان اولین بخش ، راه اندازی و آقای محمد رمضان‌پور نمایندهٔ مسئول شهرستان رشت و سرگروه اتحادیه انجمن های اسلامی بخش خشکبیجار معرفی گردیدند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  محمد رمضان‌پور به عنوان نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان رشت و سرگروه اتحادیه در بخش خشکبیجار معرفی شد.photo_2016-08-18_19-31-31

مرتضی هاشمی نسب، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان رشت در آیین معارفه که در دفتر امام جمعه این بخش باحضور جمعی از مسئولین ، فرهنگیان و دانش آموزان برگزار گردید اعلام داشت: پرچم عزت در سال ۵۷ در ایران اسلامی به اهتزار درآمد و همه عالم کفر هم قسم شدند تا آنرا بر زمین زنند. و این شد که در عرصه جنگ نظامی و جنگ اقصادی علیه ما هرآنچه داشتند به میدان آوردند ولی امام(ره) فرمودند که اگر بر ما جنگ نظامی تحمیل کنید ما فرزندان عاشوراییم و اگر ما را حصر اقتصادی کنید ما فرزندان رمضانیم و ملت هم این را در عمل اثبات کردند و این شد که همه داشته هایشان در عرصه جنگ همه جانبه فرهنگی بر علیه ما به میدان آوردند.

وی افزود: انجمن های اسلامی دانش آموزان افتخارشان پرچمداری ولایت در این جنگ فرهنگی، در بین اقشار دانش آموزی است و این میسر نمی گردد مگر با عمل به فرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله ) مبنی بر همکاری اتحادیه و بسیج دانش آموزی به عنوان دو تشکل امین دانش آموزی .

هاشمی نسب وظیفه اصلی اتحادیه عضویابی و نخبه پروری با توجه به سند چشم انداز تربیتی اتحادیه با بهره گیری از منویات نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه می باشد و در این مسیر که همانا مسیر تربیت جوان طراز انقلاب اسلامی است بی شک یک دست صدا ندارد و باید از امکانات و حمایتهای همه عوامل ذیربط و به ویژه آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی بهره برد.

این مسئول مامن و محل دریافت راهبردهای اتحادیه را نمایندگان مقام معظم رهبری در هر شهر و بخش یعنی ائمه محترم جمعه دانست و اعلام داشت: انجمن های اسلامی دانش آموزان با دریافت ارائه طریق های ائمه محترم جمعه در فضای مطالبه گری دانش آموزی در سطح جامعه ورود پیدا می کنند.

وی افزود : در راستای سیاست فعال نمودن انجمن های اسلامی دانش آموزان در مدارس بخش های پنج گانه رشت ، در این برهه از زمان و با عنایت پروردگار در بخش خشکبیجار این امر را آغاز می کنیم و امید آن داریم بتوان در مقابل هجمه های همه جانبه فرهنگی دشمن بتوان قدمی در جهت اصلاح وضعیت فرهنگی جامعه برداشت.

در ادامه علیجانی ریاست آموزش و پرورش خشکبیجار ضمن اعلام اینکه اتحادیه تنها تشکل دانش آموزیست که به صورت اختصاصی به دیدار مقام معظم رهبری مشرف می شود و از طرفی تحت نظارت و.راهبری نماینده ایشان اداره می شود بیان داشت:با تمام امکانات به اتحادیه کمک خواهیم نمود و یقین داریم که منشا خیرات و برکات زیادی در این بخش خواهد بود.

در این مراسم محمد رمضان پور، به عنوان نماینده ی مسئول شهرستان و سرگروه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بخش خشکبیجار معرفی شد.

گفتنی است در پایان حاضران با حضور بر مزار شهدای گمنام تازه تدفین شده در خشکبیجار با آرمانهای شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کردند.

tel final1

Share