دیدار استاندار گیلان با ۳ تن از ورزشکاران گیلانی اعزامی به مسابقات پارالمپیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان صبح امروز با ۳ تن از ورزشکاران گیلانی اعزامی به مسابقات پارالمپیک برزیل دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی صبح امروز در دیدار با ۳ تن از ورزشکاران گیلانی اعزامی به مسابقات پارالمپیک گفت: حضور شما ورزشکاران عزیز در این نوع از مسابقات، باور و انرژی جدیدی را در همه عزیزانی که از مشکلات جسمی رنج می برند تقویت می کند.

وی اظهار داشت: حضور شما گویای آن است که چنانچه محدودیت جسمی در فردی وجود داشته باشد خداوند متعال آنقدر بزرگ است که با فراهم کردن سایرنعمات نه تنها آن محدودیت را  جبران خواهد کرد بلکه موجب پر آوازه شدن در عرصه‌های جهانی خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه شما پیام رسان ارشهای والای گیلان و ایران در این میدان بزرگ ورزشی هستید  افزود: اخلاق، مهربانی، عطوفت، ادب و احترام که از جمله شاخص‌های گیلانیان و ایرانیان است را در این مسابقات در معرض نمایش بگذارید.

استاندار گیلان با اشاره به کینه و عداوت دشمنان اسلام علیه دین و مذهب‌مان اظهار داشت: با توجه به دشمنی هایی که به نام اسلام توسط گروه های تکفیری انجام می شود حضور  شما ورزشکاران فرصت مغتنمی است تا چهره واقعی از دین و اسلام را نشان دهید.

وی همچنین برای ورزشکاران و مربیان گیلانی حاضر در این مسابقات آرزوی موفقیت کرد.

tel final1

Share