عضو مجلس خبرگان رهبری

دیدار آیت‌الله اشکوری با جمعی از شیعیان لندن /وضعیت پر آشوبی بر کشورهای اسلامی حاکم شده است/امروزه تکفیری‌ها به نام دین مشغول کشتار و ویرانی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: استفاده از واژه «مرحوم» برای مسعود رجوی توسط مقامات عربستانی اوج کینه و دشمنی این کشور با انقلاب اسلامی را می‌رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری ظهر امروز در دیدار با جمعی از شیعیان لندن که در دفتر وی انجام شد گفت: جوانی بهترین دوران زندگی انسان برای یادگیری دانش اندوزی است و کسانی که در این برهه از عمرشان به سر می‌برند باید از این فرصت بهره ببرند.

IMG_1971eshkavariوی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم عمر و فرصت به مرور از دستمان می‌روند بنابراین چه بهتر که هوشیار باشیم و بهترین استفاده را از زندگی خود ببریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اینکه در احادیث می‌خوانیم که گذر فرصت‌ها همچون گذر ابرها است به این علت است که انسان معمولا از این امر غافل است و همانگونه که گذشتن ابرها را نمی‌بیند به از دست دادن فرصت‌ها نیز بی‌توجه است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی جهان اسلام تصریح کرد: وضعیت پر آشوبی بر کشورهای اسلامی حاکم شده است که دلیل آن، نقشه‌های شوم استعمار و نادانی پیروان آنهاست به همین علت در جای جای غرب آسیا و حتی اروپا شاهد رخدادهای وحشیانه و تاسف‌برانگیزی هستیم.

حسینی اشکوری با محکوم کردن اقدامات دولت عربستان ابراز کرد: امروزه تکفیری‌ها به نام دین مشغول کشتار و ویرانی هستند و دولت عربستان نه تنها علیه آنها موضع‌گیری نمی‌کند بلکه با پشتیبان مالی جانانه و تمام قد این جنایتکاران شده است.

وی تاکید کرد: دولت عربستان به پشتیبانی از تکفیری‌ها بسنده نکرده و با دخالت در اوضاع کشور بحرین سبب شده است که آیت‌الله عیسی قاسم زیرفشار قرار بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سیاست همیشگی جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی از ستم‌دیدگان است و ما در همین راستا به صراحت اعلام کردیم که اجازه تعرض به شیخ عیسی قاسم را نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه عربستان از دشمنان ایران نیز پشتیبانی می‌کند اظهار کرد: منافقینی که جنایت‌ها و خیانت‌های بسیاری نسبت به ایران روا داشتند امروز مورد تایید و احترام عربستان هستند و مقامات این کشور در جلسات آنها شرکت می‌کنند.

حسینی اشکوری اضافه کرد: استفاده از واژه «مرحوم» برای مسعود رجوی توسط مقامات عربستانی اوج کینه و دشمنی این کشور با انقلاب اسلامی را می‌رساند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حکومت عربستان یک حکومت پادشاهی و غیر مردمی است با این حال می‌خواهد به حکومت‌های مردمی کشورهایی همچون ایران و سوریه آسیب بزند و این امر بیانگر وقاحت این دولت است.

tel final1

Share