دومین کارگاه آموزشی منطقه ای مبتنی بر مستند سازی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دومین کارگاه آموزشی منطقه ای مبتنی بر مستند سازی و ثبت تجربه های موفق امروز صبح در سالن دکتر خزائلی به مدت ۴ روز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دومین کارگاه آموزشی منطقه ای مبتنی بر مستند سازی و ثبت تجربه های موفق در جهت توانمند سازی اعضای همیاران سلامت روان با شرکت ۳۵ نفر از اعضای این جمعیت که متشکل از همیاران سلامت روان استان های گیلان-کردستان-قزوین و اردبیل برپا شد.

Documentmanagement1.300x225افزایش دانش و اطلاعات افراد در مستند سازی و ثبت تجربه های موفق. تلاش بر آن است که با کنار هم قرار دادن تجربه ها، بررسی تلاش ها، ثبت تجربیات و درس های آموخته و به اشتراک گذاشتن آنها گامی هرچند کوچک در جهت ظرفیت سازی برای گسترش فعالیت سازمان های مردم نهاد و پایگاه های سلامت اجتماعی در کشور ایران از اهداف این دوره آموزشی است.

گفتنی است: احمد آزاد مدیر تیم آموزشی؛ عضو انجمن خانه سینما و استاد فعال در عرصه سینما و ناظر کارگاه ؛ دکتر نفیسی ، عاطفه غیاث فخری کارشناس ستادی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بهزیستی کشور در این دوره حضور دارند.

شایان ذکر است، اولین کارگاه مذکور در استان البرز برای اعضای همیاران سلامت اجتماعی استانهای قم-کرمانشاه و تهران برگزار گردید.

مقرر شد پس از برگزاری این ۴ دوره کارگاه منطقه ای ،برای ۴ استان البرز-گیلان- خراسان رضوی و هرمزگان ؛ تجربه های موفق همیاران سلامت اجتماعی استان ها( ۱۶ استان) در جشنواره ای که در آذر ماه سالجاری که در بابلسر برگزار شده و به بهترین تجارب جوایز ارزنده ای اهدا گردد.

این کارگاه به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۱لغایت ۱۴ مرداد ماه سالجاری در مکان سالن دکتر خزائلی بهزیستی استان از ساعت۸:۳۰ صبح لغایت۱۶عصر برگزار می گردد.

tel final1

Share