رئیس روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای

دهمین دوره نمایشگاه الکامپ برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: این سازمان با مشارکت بیش از ۲۶۰ شرکت، ۳۴۰ فروشگاه و تقریبا ۳۰۰ کارشناس حوزه فناوری اطلاعات پتانسیل بسیار بالایی جهت برای برآورده کردن نیازهای دستگاه های دولتی، شرکت های خصوصی و مردم استان را در تمام زمینه های نرم افزار های کاربردی سخت افزارهای رایانه ای ، اجرای پروژه های شبکه و امنیت را دارا می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سید محمد جواد صرفجو عضو هیات مدیره و رئیس روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای گیلان بیان داشت: سازمان نظام صنفی یارانه ای به عنوان متولی بخش خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات وظیفه خود می داند در سال اقتصاد مقاومتی در حال که بازار آی تی در حال رکود شدیدی است با استفاده از روش های مختلف از جمله برگزاری باشکوه نمایشگاه تخصصی زمینه ساز حضور بیشتر مردم را فراهم کند و امیدواریم با کمک خداوند متعال شرایط رکود امروز را طی کرده و برای شکوفایی و رونق آماده شویم.

home-fullرئیس روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای در ادامه گفت: این سازمان با مشارکت بیش از ۲۶۰ شرکت، ۳۴۰ فروشگاه و تقریبا ۳۰۰ کارشناس حوزه فناوری اطلاعات پتانسیل بسیار بالایی جهت برای برآورده کردن نیازهای دستگاه های دولتی، شرکت های خصوصی و مردم استان را در تمام زمینه های نرم افزار های کاربردی سخت افزارهای رایانه ای ، اجرای پروژه های شبکه و امنیت را دارا می باشد.

وی افزود: این سازمان با عمر یازده ساله خود توانسته با برگزاری موفق نه دوره نمایشگاه های تخصصی رایانه ای اقدام به شناساندن هرچه بیشتر این پتانسیل عظیم به جویندگان رایانه ای داشته باشد.

صرفجو در ادامه گفت: دهمین دوره نمایشگاه الکامپ به حول و قوه الهی با تلاش های خستگی ناپذیر ریاست هیات مدیره نصر گیلان آقای مهندس بخشی نژاد با بالاترین استاندارد بین المللی برگزار می شود. وی در ادامه افزود: تجربه حضوربیش از ۶۰ شرکت در هر دوره و استقبال بسیار خوب شرکت ها در الکامپ آینده روشن بسیار نوید بخش در این نمایشگاه را دارد. وی افزود: جا دارد از تمامی مسئولان استانی به خصوصی مدیران فناوری اطلاعات استان ، استانداری گیلان و مسئولین منطقه آزاد انزلی برگزاری چنین رویداد استانی تشکر ویژه داشته باشم.

عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای خاطرنشان کرد: نمایشگاه الکامپ از ۲۲ تا ۲۶ شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در سالن نمایشگاهی بین المل منطقه آزاد انزلی برگزار می شود. وی تصریح کرد: در این نمایشگاه شرکت های خدمات اینترنتی، خدمات پرداخت الکترونیکی، شرکت های فعال در زمینه شبکه امنیت و دوربین های مدار بسته می توانند حضور داشته باشند، همچنین طبق رایزنی های انجام شده امیدوار به حضور اپراتورهای تلفن همراه در این نمایشگاه هستیم.

صرفجو تصریح کرد: امیدواریم با حضور استانداران و یکی از معاونین وزیر ارتباطات و همچنین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی این نمایشگاه با استقبال مردم عزیز و همچنین مسئولین محترم مواجه شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه برای نخستین بار در فضای خارج از شهرستان رشت نیز اعلام کرد: طبق مذاکرات انجام شده با منطقه آزاد خدمات ویژه ایاب و ذهاب از شهرستان های رشت، لاهیجان و بندر انزلی به محل برگزاری نمایشگاه به عموم شهروندان عزیز ارائه خواهد شد.

علاقه مندان برای ارتباط و کسب اطلاع از جزئیات برگزاری این نمایشگاه می توانند به سایت الکامپ مراجعه کنند.

salon2-5

tel final1

Share