در مراسم اختتامیه نخستین لیگ علمی استان گیلان عنوان شد

در دنیای تولید دانش باید به سرعت رقابت توجه داشت/باید فضای امید را در فرزندان خود افزایش دهیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل آموزش و پروش استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه این جلسه تجلیل از علم است, گفت: لیگ علمی فرصتی برای یادگیری مشارکتی است و روحیه همکاری را تقویت می کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پروش در مراسم اختتامیه نخستین لیگ علمی استان گیلان اظهار کرد: دنیای که امروز در آن زندگی می‌کنیم دنیای انفجار اطلاعات است و ویژگی های منحصر به فردی دارد که از آن ویژگی ها می توان به سرعت تحول و پیشرفت اشاره کرد.۵۸۵
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, زرافشان یکی دیگر از ویژگی های دنیای امروز را انبوهی دانش و اطلاعات دانست و گفت: در دنیای تولید دانش باید به سرعت رقابت و پیشی گرفتن توجه داشت.

معاون متوسطه وزیر آموزش و پروش یادآور شد: برگزاری چنین لیگ های علمی در مدارس موجب سخت کوشی مسئولیت پذیری و رقابت پذیری دانش آموزان خواهد شد.

وی افزود: در این لیگ علمی جمع زیادی باهم به رقابت پرداختند که این رقابت نشان دهنده تلاش و کوشش علمی آنان برای دست یابی به رده های اول تا سوم بوده است.
زرافشان گفت: برگزاری چنین مسابقاتی موجب نشاط علمی در دانش آموزان می‌شود و همه کسانی که در این رقابت حضور داشتند موجب افزایش انرژی شرکت کنندگان شدند.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پروش با اشاره به اینکه قرآن کریم نیز به رقابت سالم تاکید دارد گفت: برگزاری جشنواره خوارزمی نیز در همین راستا بوده است و یکی از ضرورت های کار امروزو کار گروهی است.

وی افزود: یکی از ویژگی های دنیای امروز حوزه های علم می‌باشد و از این طریق علوم بین رشته ای توسعه پیدا می‌کند و با برگزاری این مسابقات کار تیمی و گروهی را دانش اموزان ما فرا می‌گیرند.

باید فضای امید را در فرزندان خود افزایش دهیم
hajati0379
مدیرکل آموزش و پروش استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه این جلسه تجلیل از علم است, گفت: لیگ علمی فرصتی برای یادگیری مشارکتی است و روحیه همکاری را تقویت می کند.

حاجتی افزود: باید فضای امید را در فرزندان خود افزایش دهیم و برای این مهم باید برنامه ریزی درست داشته باشیم تا به هدف خودمان برسیم، برای این که بزرگترین دشمن یادگیری نا امیدی است.

وی با بیان اینکه دانش آموزانی موفق هستند که نگاه به آینده داشته باشند, افزود: برای اینکه دانش آموزان را در مسیر رشد و ترقی قرار دهیم باید از پایه هفتم مدیریت شوند.

حاجتی با بیان اینکه فرزندان ما باید مدیریت در زمان را بیاموزند, خاطر نشان کرد: دانش آموزان باید قبل از ورود در فضای مدرسه پیش خوانی داشته باشند چون سبب مهیج شدن فضای آموزش خواهد شد و محیط برای مذاکره ایجاد می شود.

مدیرکل آموزش و پروش استان گیلان یادآور شد: لازمه موفقیت داشتن اعتماد به نفس است و نقش خانواده ها برای ایجاد این مهم بسیار تاثیر گذار است و باید به فرزندان ما انرژی مثبت تزریق کنیم.

گفتنی است در پایان از ۹۰ دانش آموز منتخب از سراسر استان تجلیل شد.

tel final1

Share