مدافع اسبق تیم فوتبال ملوان بندرانزلی

در تایلند هم یک ملوانی هستم/اگر حال ملوان بد باشد حال همه‌ی مردم بد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدافع اسبق تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: همچنان به تیم ملوان تعصب دارم و دلبسته تیمم هستم و امیدوارم این تیم با کمک دنیامالی و هواداران به لیگ برتر بازگردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تسنیم ،مدافع اسبق تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: همچنان به تیم ملوان تعصب دارم و دلبسته تیمم هستم و امیدوارم این تیم با کمک دنیامالی و هواداران به لیگ برتر بازگردد.

۱۳۹۲۰۶۱۹۱۴۴۸۱۷۹۲۲۱۱۳۵۵۵۴سعید سالارزاده با بیان اینکه با وجود پیشنهادهای خوب داخلی در لیگ تایلند حضور دارم، اظهار داشت: من در فصل قبل لیگ برتر تا هفته دهم در خدمت استقلال اهواز بودم اما پس از مشکلاتی که برای این تیم پیش آمد به این نتیجه رسیدم که ماندن در استقلال اهواز دیگر به صلاح نیست.

وی افزود: پس از جدایی از استقلال اهواز از یک تیم لیگ برتری و دو تیم دسته اولی پیشنهاد داشتم اما از آنجا که در سال‌های قبل از یکی دو تیم داخلی طلب داشتم و هنوز هم به مطالباتم نرسیدم نمی‌خواستم خاطرات تلخ قبل برایم تکرار شود و به پیشنهاد یکی از دوستان و با توجه به شرایط خوب مالی لیگ تایلند به این کشور رفتم و پس از چند جلسه شرکت در تمرینات یک تیم تایلندی، به این تیم پیوستم.

مدافع میانی اسبق ملوان گفت: وقتی که به ایران برگشتم تا کارهای اداری‌ام را انجام دهم متوجه شدم تیمتایلندی مذکور به‌علت بدهی به بازیکنان از لیگ تایلند کنار گذاشته شده است و به همین دلیل پس از مذاکره با تیم رایوک به این تیم پیوستم و در طول بازی‌ها چندین هفته به‌عنوان بهترین بازیکن این تیم معرفی شدم.

سالارزاده سطح لیگ تایلند را بالا ارزیابی کرد و گفت: لیگ تایلند با حضور بازیکنان خوب خارجی کیفیت بالایی دارد و رقبای ما همین بازیکنان هستند ولی با وجود امکانات عالی، تایلندی‌ها از لحاظ استعداد در حد و اندازه‌های ایرانی‌ها نیستند اما در تایلند لیگ به معنای واقعی حرفه‌ای است.

وی افزود: بارها شده که تایلندی‌ها به تبعیت از لیگ برتر انگلیس در عرض ۱۵ روز چهار بازی برگزار کرده‌اند و صدای کسی در نیامده است و در واقع آنجا نظم و قانون حرف اول و آخر را می‌زند و اسپانسرها قدرت فراوانی دارند و حقوق‌ها برخلاف لیگ ایران نه به‌صورت درصدی بلکه هفتگی یا ماهیانه و منظم پرداخت می‌شود.

مدافع اسبق ملوان که یکسال است در لیگ تایلند حضور دارد با ابراز ناراحتی از عدم دریافت مطالباتش از تیم‌های قبلی‌اش گفت: من اگرچه در تایلند هستم اما اخبار فوتبال ایران را به دقت دنبال می‌کنم و خوشحالم که فرد قانونمندی چون تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران شد.

وی با بیان اینکه تاج در فصل گذشته در سمت رئیس سازمان لیگ چند تیم بدهکار را تحت فشار قرار داد و امیدوارم امسال با توجه به حضور در سمت ریاست فدراسیون فوتبال و برخورداری از قدرت بیشتر یقه تیم‌های بدهکار را بگیرد افزود: امیدوارم من و یکسری از بازیکنان که چندین سال از تیم‌های قبلی خود طلبکاریم به حق خود برسیم.

بازیکن سابق تیم ملوان درباره سقوط ملوان و اقدامات نافرجام مسئولان این در راه و خرید امتیاز تیم نفت تهران و ناکامی در بازگشت به لیگ برتر گفت: اخبار فوتبال ایران به‌ویژه اخبار ملوان را با دقت دنبال می‌کنم و به‌صورت پیامکی یا برخی طرفداران ملوان و دوستانم در ارتباط هستم و معتقدم در بحث خرید امتیاز نفت، تیم ملوان برنده قانونی مزایده بود.

سالارزاده افزود: امیدوارم که مسئولان ملوان با حل مشکلات مالی زمینه بازگشت زودهنگام این تیم را به لیگ برتر فراهم کنند و می‌دانم که آقای دنیامالی که یک انزلیچی با تعصب است و رضاییان که در تیم نفت مسجد سلیمان مدیرعامل تیم ما بود از هیچ تلاشی برای کمک به ملوان کوتاهی نمی‌کنند.

وی گفت: خیلی از شهرها مثل شیراز و اصفهان فوتبالی هستند اما در انزلی اگر ۱۵۰ هزار نفر جمعیت داشته باشد همه با ملوان زندگی می‌کنند و با این تیم روزگار می‌گذرانند و حرف روزانه آنها ملوان است و اگر حال ملوان بد باشد حال آنها و من نیز بد است و من اگر چه در تایلند هستم اما هنوز یک ملوانی‌ام و امیدوارم با سر و سامان گرفتن ملوان طرفداران این تیم به آرامش برسند.

tel final1

Share