معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد

دریای کاسپین نعمت بی کران الهی در شمال کشور است/پخش پاکت های کاغذی بجای پلاستیکی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فاتحی دریای کاسپین را نعمت بی کران الهی در شمال کشور بر شمرد و گفت: باید میراث دار این دریا به عنوان بزرگترین دریاچه کره زمین باشم و در حفظ، نگهداری و تکریم این نعمت الهی بکوشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجید فاتحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به نامگذری ۲۱ مرداد یا ۱۲ آگوست به عنوان روز ملی دریای کاسپین، گفت: امسال برای دومین سال متوالی توسط سازمان های مردم نهاد روز ملی دریای خزر در فاز گردشگری منطقه آزاد انزلی گرامی داشته شد.(گزارش تصویری)photo_2016-08-13_10-55-15

وی دریای کاسپین را نعمت بی کران الهی در شمال کشور بر شمرد و گفت: باید میراث دار این دریا به عنوان بزرگترین دریاچه کره زمین  باشم و در حفظ، نگهداری و تکریم این نعمت الهی بکوشیم.

فاتحی اظهار کرد: منطقه آزاد دارای ۳۲ کیلومتر خط ساحلی است, بنابراین نگاه دریا محوری از برنامه های ما می باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص روز ملی دریای کاسپین گفت: ساخت مجسمه شنی و بازیافتی و همچنین اجرای موسیقی از برنامه هایی بوده که به مناسبت این روز برگزار گردید.

وی در مورد استفاده و پخش پاکت های کاغذی بجای پلاستیکی گفت: از پسماند در دنیا به عنوان معدن کثیف یاد می شود ولی در گیلان معضل پسماند داریم و باید از اقلامی استفاده نماییم که یا بازیافت شوند و یا به طبیعت باز گردند که همه این فعالیت ها در راستای حفظ محیط زیست است.

tel final1

Share