با اعلام نتایج عنوان شد

درخشش «دیارمیرزا» در جشنواره استانی مطبوعات

همایش تجلیل از خبرنگاران در حالی روز گذشته در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء رشت برگزار شد که در این مراسم، ٢١ نفر از برگزیدگان جشنواره استانی مطبوعات معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همایش تجلیل از خبرنگاران در حالی روز گذشته در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء رشت برگزار شد که در این مراسم، ٢١ نفر از برگزیدگان جشنواره استانی مطبوعات معرفی شدند.mirza diyar20logo14-12-03_13-14-00

بر اساس داوری صورت گرفته خانم «زلیخا صفری راسته کناری» خبرنگار دیارمیرزا در شهرستان های فومن و شفت به دلیل گزارشی با تیتر «امیدوارم روزی برسد که بازار در وقت نماز تعطیل شود» جزو سه نفر برگزیده این دوره از جشنواره انتخاب شد.

همچنین یادداشت سینا هوشمند گورابی سردبیر دیارمیرزا با عنوان «از حملات سازماندهی شده به هیات فوتبال گیلان تا اشتباه استراتژیک آقای مدیرکل» نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

از سوی دیگر امیر آقایی نیز که به تازگی همکاری خود را با دیارمیرزا آغاز کرده است به عنوان تنها برگزیده بخش عکس مراسم روز قدس انتخاب شد. تصویر ثبت شده توسط آقایی در «گیلان ۲۰» منتشر شده بود.

گفتنی است دیارمیرزا در نظان رتبه بندی پایگاه های خبری که توسط معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد انجام شد به عنوان برترین پایگاه خبری شمال و سی و ششمین سایت خبری برتر کشور انتخاب شده است.

IMG_4264IMG_4283zoleikhasafari

tel final1

Share