امام جمعه اسالم در جمع دختران بخش اسالم

دختران جامعه ارزشمندترین سرمایه های انسانی هستند/حضرت معصومه باید سرمشق ما باشد نه افرادی که در لاک جنسیت خودشان فرو رفته اند/دختران بایستی بتوانید مطالبات خود را بیان کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جدائی گفت: دختران جامعه ما ارزشمندترین سرمایه های انسانی هستند که با دست با کفایت آن ها، کشور ساخته خواهد شد، همه باید در کنار هم باشیم تا بتوانیم کشورمان را بسازیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام جدائی امام جمعه اسالم امروز در دیدار با دختران بخش اسالم، ضمن تبریک صمیمانه ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر به آن ها گفت: وقتی دختری مثل حضرت معصومه(س) به مقامی می رسد که در روایت می فرماید: هرکس حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود(وجب لَهُ الجنه) یا وقتی دختری به مقامی می رسد که می تواند شفاعت کند، طبیعی است که چنین دختری می تواند الگوی دختران مسلمان جامعه ما باشد.photo_2016-08-05_19-05-25

امام جمعه اسالم افزود:  وقتی دختری به درجه ای می رسد که صدها سال بعد از مرگ ظاهری هم، حاجت حاجتمندان را می دهد و هر سال صدها کرامت حضرت اش ظهور می کند و میلیون ها انسان، میلیون ها زیارت، میلیون ها رکعت نماز در کنار مرقدش بجا می آورند علماء و بزرگان و مراجع عظام تقلید به پا بوسی اش می روند، از چنین دختری می شود حقیقت و گوهر حیات را کشف کرد.
وی ادامه داد: چنین دختری شایسته است که سرمشق ما باشد نه افرادی که بوئی از انسانیت نبرده اند. نه افرادی که در لاک جنسیت خودشان فرو رفته اند، نه افرادی که بوی دنیا را می دهند و از آخرت و ابدیت اثری از آن ها نیست.
امام جمعه اسالم یکی از ویژگی های برجسته حضرت معصومه(س) عبادت و راز و نیازهای آن حضرت دانست و گفت: عبادت در زمان حاضر بسیار مظلوم واقع شده ، در دوره جدید عبادت بسیار کم شده است.
حجت الاسلام جدائی عبادت را زیباترین حالت انسان در مقابل مقام جبروتی خداوند دانست و گفت: عبادت لذت بخش ترین و عارفانه ترین حالت بنده در مقابل خداوند است که مصداق بارزاش نماز است.
امام جمعه اسالم عفاف و حجب و حیای حضرت معصومه(س) را یکی دیگر از جلوه های های معنوی ایشان نام برد و اظهار کرد: دخترانی که صاحب کمالات اخلاقی و معنوی وعلمی هستند هیچ وقت نیاز پیدا نمی کنند جسم شان را به نمایش بگذارند. چنین دخترانی مستغنی از جلوه نمایی ها و پوشش های نا متعارف و زننده هستند. سعی کنید در عرصه های علمی و معنوی و اخلاقی قدم های بزرگی را بردارید.

جدائی متذکر شد: وضعیت تحصیل در بعضی دانشگاه های ما، بسیار نگران کننده است و عده ای از دانشجویان به نمره های کیلیویی عادت کرده اند. شما بایستی بتوانید مطالبات خود را بیان کنید. اگر ما به دخترانمان بها ندهیم در واقع نصفی از جامعه مان را تعطیل کرده ایم.

وی گفت: دختران جامعه ما ارزشمندترین سرمایه های انسانی هستند که با دست با کفایت آن ها، کشور ساخته خواهد شد، همه باید در کنار هم باشیم تا بتوانیم کشورمان را بسازیم.
امام جمعه اسالم در پایان اظهار کرد: دختران من شما آینده سازان کشور هستید. از الان در زمینه های مختلف ، خودتان را بسازید.

گفتنی است در این مراسم با شکوهکه درمانی بخشدار اسالم نیز حضور داشت امام جمعه اسالم، ضمن پذیرائی از دختران بخش اسالم، هدایای متنوعی به همه آن ها اهداء نمود.

tel final1

Share