خاطره بازی مدیر روابط عمومی استانداری گیلان و تبریک متفاوت روز خبرنگار

هر جایی که باشم و هر مسئولیتی را بر عهده بگیریم همگان میدانند که افتخار من خبرنگار بودن است .

به گزارش گروه رصد فضای مجازی دیارمیرزا یوسف گلشن مدیر روابط عمومی استانداری گیلان که خود یکی از خبرنگاران استان نیز محسوب می شود با ذکر خاطراتی از دوران کاری خود روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

photo_2016-08-08_17-20-26گلشن در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

چو عاشق می​شدم گفتم که بردم گوهر مقصود
ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد
یادش بخیر سال ۷۹ اولین باری که از من مقاله ای در روزنامه نسیم چاپ شد چقدر خوشحال شدم .سال سوم دبیرستان بودم دبیر جامعه شناسی به ما گفت اگر اهل نوشتن هستید مقالات خود را بدهید به من ؛میدهم به یکی از روزنامه های محلی اگر خوب بود چاپ می کنند. آن موقع آقای بهمنی را نمی شناختم ، فکر کنم ۱۰ سال بعد در روابط عمومی استانداری ایشان را از نزدیک دیدم .
سال ۸۱ با تاسیس باشگاه خبرنگاران جوان و قبولی در آزمون خبرنویسی ؛آموزش دوره های خبرنگاری را زیر نظر استاد رسولی نازنین شروع کردم .
گاهی اوقات که برای چاپ مطالب و مقالاتم خدمتشان در روزنامه جام جم و پیک خزر در دفتر روزنامه جام جم در خیابان نامجو میرسیدم از مصاحبت مرحوم استاد قمی با گنجینه ای از تجاربشان لذت می بردم .
چه روزهای خوبی بود.
از همان سال ۸۱ ؛همزمان فعالیت در باشگاه خبرنگاران جوان و سپس واحد خبر صداوسیمای مرکز گیلان را آغاز کردم چه دوستان خوبی از آن زمان هنرجویی و کارآموزی و حضور در صداوسیما پیدا کردم و این دوستی ها ادامه دارد.
حرفه خبرنگاری کاری سخت و دشوار اما شیرین است .در تمام این سالها و در گذر این زمانها از این حرفه لذت بردم چه روزهای پر مشغله و پر استرسی را از سرگذراندم .هر جایی که باشم و هر مسئولیتی را بر عهده بگیریم همگان میدانند که افتخار من خبرنگار بودن است.
روزی که اولین مقاله را نوشتم شاید فکر نمی کردم که هم اکنون در روابط عمومی استانداری مشغول باشم خیلی از این انتقادات که مطرح می شود را همان موقع خود من هم مطرح می کردم شاید بخاطر این است که برخی به من می گویند: «تو در برابر انتقادات از خودت صبوری»
همه عزیزند
اگر انتقاد را از کار خبرنگاری بگیریند پس خبرنگاران دلشان را به چه خوش کنند ؟
روز خبرنگار مبارک
چو عاشق می​شدم گفتم که بردم گوهر مقصود
ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد
(ممنون از عکس مرتضی جوانمرد عزیز در حاشیه برنامه های دهه فجر سال ۹۴- آستارا)

tel final1

Share