برای ارزیابی مشکلات صورت گرفت

حضور میدانی عاطفی در بازار رشت/ بازاریان برای حل مشکلات همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازار رشت یکی از نقاط دیدنی و مورد علاقه گردشگران محسوب می شود و تصویرهای ثبت شده از این بازار به یکی از نمادهای شهر رشت تبدیل شده است. با توجه به آنکه چند انبار بزرگ مواد غذایی، پوشاک و کالا در دل بازار رشت وجود دارد چشم پوشی از نقش استراتژیک این منطقه در شهر رشت اجتناب ناپذیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرتضی عاطفی که به تازگی به سمت شهردار منطقه دو منصوب شده است به همراه مدیران داخلی خود با حضور در مناطق مختلف منطقه دو به گفتگو با بازاریان و کسبه شهر پرداخت و از نزدیک با مشکلات شهروندان آشنا شد.
در این بازدید شهردار منطقه که حدود سه ساعت طول کشید، از پروژه بازآفرینی سبزه میدان آغاز و به راسته کفاشان پشت بازارختم شد.

شهردار منطقه دو ضمن صحبت با کسبه و شنیدن مشکلات بازاریان قول داد تا بازدید خود از را به طور مرتب ادامه داده و پیگیر حل مشکلات آنها شود.

عاطفی نقش بازاریان در رونق کسب و کار و جاری بودن زندگی در شهر رشت را مهم دانست و از بازاریان خواست تا برای حل مشکلات محدوده بازار همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

شهردار منطقه دو در نظر دارد تا به بازدیدهای خود از نقاط مختلف منطقه دو ادامه دهد تا هرچه بیشتر در جریان مشکلات و پیشرفت کارها قرار گیرد.

گفتنی است بازار رشت یکی از نقاط دیدنی و مورد علاقه گردشگران محسوب می شود و تصویرهای ثبت شده از این بازار به یکی از نمادهای شهر رشت تبدیل شده است. با توجه به آنکه چند انبار بزرگ مواد غذایی، پوشاک و کالا در دل بازار رشت وجود دارد چشم پوشی از نقش استراتژیک این منطقه در شهر رشت اجتناب ناپذیر است.


tel final1

Share