عصر روز گذشته اتفاق افتاد

حادثه دلخراش در برخورد پراید با تریلی در محور انزلی-رضوانشهر/راننده پراید در شعله های آتش سوخت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برخورد پراید و تریلی در ساعت ۱۵:۱۰ عصر شنبه مورخ در محور انزلی_رضوانشهر(سنگاچین)منجر به فوت سرنشین پراید و مصدومیت راننده تریلی شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،برخورد پراید و تریلی حامل چوب در محور انزلی_رضوانشهر فوت راننده پراید را رقم زد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا ضمن تایید خبر فوق گفت: برخورد پراید و تریلی در ساعت ۱۵:۱۰ عصر شنبه مورخ در محور انزلی_رضوانشهر(سنگاچین)منجر به فوت سرنشین پراید و مصدومیت راننده تریلی شد.
اخلاقی در تشریح جزییات این حادثه افزود: قسمت اعظم پراید زیر تریلی گیر کرده و در حال سوختن بود و متاسفانه به علت وسعت آتش سوزی هر دو خودرو دسترسی به مصدوم پراید غیر ممکن بود.
وی در ادامه این گزارش تصریح کرد: تیم فوریتهای پزشکی حاضر در محل پس از اطفای اتش و رهاسازی خودرو از زیر تریلی که توسط نیروهای اتش نشانی صورت پذیرفت، با جسد فردی که کاملا دچار سوختگی شده بود و حتی جنسیتش نیز قابل شناسایی نبود مواجه شدند.

اخلاقی در پایان گفت: فرد فوت شده به عوامل نیروی انتظامی تحویل داده شد و هم چنین راننده تریلی نیز آسیب بسیار کمی دیده بود که پس از دریافت خدمات فوریتهای پزشکی حاضر به اعزام به بیمارستان نشد.

photo_2016-08-14_09-42-35 photo_2016-08-14_09-42-39
tel final1

Share