علی حلوی خبرداد

استندآپ کمدی سال آینده طی پنج روز برگزار می‌شود/برگزاری بزرگترین جشنواره هنرجویی کشور در آذر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حلوی گفت: در طول سه روز ۲۹ نفر اجرای برنامه کردند از سنین نوجوان به بالا که چهار نفر آنها خانم بودند و ۴۰ درصد اجراهای ما به زبان گیلکی بود که با لهجه های شرق، غرب و مرکز گیلان اجرا شد. تصمیم داریم سال آینده این جشنواره را طی پنج روز برگزار کنیم.

به گزارش  گروه رصد فضای مجازی دیارمیرزا اولین جشنواره استندآپ کمدی گیلان بعد از سه روز در میان استقبال فوق العاده مردم به کار خود پایان داد.(گزارش تصویری)
alihalavi_2016-08-06_21-50-29
در اختتامیه این جشنواره که کاری از آموزشگاه سینمایی هفت با مشارکت اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و شهرداری رشت بود, علی حلوی دبیر این جشنواره و مدیر مجموعه هفت در این مراسم یا تشکر از همه مردم که برای دیدن اجراهای استندآپ کمدی حضور پیدا کردند، از حضور علوی عضو شورا و محمدپور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تشکر ویژه کرد.
حلوی با بیان اینکه سالن اجرای ما سالن مناسبی نبود و جوابگوی این استقبال فوق العاده نبود ، از مردم بخاطر کمبود سالن عذرخواهی کرد و افزود: در گیلان هنرمند و هنردوست زیاد داریم اما با مشکل کمبود سالن مواجه هستیم و به آقای علوی که در شورای شهر مسولیت برنامه و بودجه را دارند این مطالبات خودمان را می گوییم و چون خودشان هنردوست هستند پی گیر خواهند بود.
حلوی راجع به هنر استندآپ کمدی هم گفت: دوسه سالی است که در ایران استندآپ کمدی بعد از برنامه خندوانه آرام آرام بوجود آمده، در دنیا سالیان پیش کار شده که با شکل فعلی آن در ایران متفاوت است. برای برگزاری این جشنواره از اردیبهشت ماه کارهای ستادی اش برگزار شد و در کشور بعد از اصفهان که با شهرداری انجام دادند، ما دومین استان و اولین آموزشگاه خصوصی در کشور هستیم که این کار را انجام دادیم ‌در طول سه روز ۲۹ نفر اجرای برنامه کردند از سنین نوجوان به بالا که چهار نفر آنها خانم بودند و ۴۰ درصد اجراهای ما به زبان گیلکی بود که با لهجه های شرق، غرب و مرکز گیلان اجرا شد. تصمیم داریم سال آینده این جشنواره را طی پنج روز برگزار کنیم.
حلوی در پایان ضمن تشکر از همه کسانی که دراین جشنواره به اجرای برنامه پرداختند از تلاش‌های خبرنگاران و عکاسان در پوشش اخبار این جشنواره قدردانی کرد و مژده برگزاری چهارمین جشنواره هفت که بزرگترین جشنواره هنرجویی کشور است را ، طی هفت روز در آذرماه امسال به حضار داد .
همچنین امیرحسین علوی عضو شورای اسلامی شهر رشت هم در سخنانی با تشکر از علی حلوی و گروهش برای برگزاری این جشنواره گفت: جای ناراحتی دارد که در شهر فرهنگی رشت از داشتن سالن خوب محروم هستیم. امیدوارم به لطف پروردگار و همت خود هنرمندان بتوانیم اقدامات خوبی در این زمینه انجام دهیم و در بودجه سال آینده بحث خرید سینما سعدی و راه اندازی یک تماشاخانه را داریم که امیدواریم آن را به نتیجه برسانیم.
علوی افزود قطعا این استقبال و این نوع برنامه ها عزم ما را جزم تر و مسولیت ما را سنگین تر خواهد کرد که بتوانیم بیش از پیش به این مسئله بپردازیم چون یکی از مهمترین برنامه های ما در برند سازی شهر رشت در حوزه فرهنگ است و داریم سعی می کنیم رشت را بعنوان یک پتانسیل فرهنگی در کشور معرفی کنیم .
گفتنی است در پایان این مراسم به شرکت کنندگان لوح تقدیر، از طرف آموزشگاه هفت اهدا شد.( سوال جواب و هنر گیلان)

tel final1

Share