تکذیب درگیری کشاورزان با نماینده رودسر و املش

دمت مردم منطقه رودسر و املش معروض می دارد؛مدتی است، افرادی وابسته و خودفروخته با تحریک اشخاصی خاص که توانمندی و شجاعت نماینده محترم و مردمی شهرستان های رودسر را بر نمی تابند و حسادت پیشرفت مردم و توسعه را در سایه ی همدلی نماینده ی محترم با مردم و تعامل با دولت تدبیر امید را با خود به همراه دارند ؛ سعی در بیان حرفهایی توهین آمیز به منتخب مردم دارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شب گذشته بود که در برخ شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر درگیری جایکاران املشی با اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش منتشر شد و آنها مدعی بودند که وقتی عباسی در مراسم ختمی در روستای گرکرود از توابع بخش رانکوه شهرستان املش حضور یافته بود با حمله کشاورزان چایکار مواجه میشود و او و همراهانش مورد ضرب وشتم جمعی از کشاورزان چایکار این روستا قرار می گیرند.
abasi_2016-06-16_11-51-09
در همین رابطه علاوه بر تکذیب درگیری توسط خود عباسی, تیم رسانه ای نماینده رودسر و املش نیز با انتشار بیانیه ای کوتاهی ضمن تکذیب اینگونه خبرسازی ها نوشت:

« خدمت مردم منطقه رودسر و املش معروض می دارد؛

مدتی است، افرادی وابسته و خودفروخته با تحریک اشخاصی خاص که توانمندی و شجاعت نماینده محترم و مردمی شهرستان های رودسر را بر نمی تابند و حسادت پیشرفت مردم و توسعه را در سایه ی همدلی نماینده ی محترم با مردم و تعامل با دولت تدبیر امید را با خود به همراه دارند ؛ سعی در بیان حرفهایی توهین آمیز به منتخب مردم دارند.
چون خیل عظیم دوستداران وی مانع از عملی شدن نیات پلید این عده ی فرصت طلب شده است، سعی دارند با دروغ پردازی در فضای مجازی به تخریب این چهره ملی بپردازند.
سودجویان و مکاران بدانند مردم تا پای جان همپای منتخب خود خواهند بود و اسیر اینگونه فضاسازی ها نخواهند شد.
تیم رسانه ای دکتر عباسی به دقت فضا را رصد نموده و با پیگیری و هماهنگی با مراجع ذیصلاح با خاطیان و خائنان به رای مردم برخورد و به مردم معرفی خواهند کرد.
امیداست مسؤلین به ویژه مسؤلین سیاسی با پیگیری و جلوگیری از فرصت طلبی فرصت طلبان ، از تنش های تصنعی برخی که ذائقه ی مردم را تلخ می نماید، ممانعت به عمل آورند و نتیجه ی آن رابه مردم اعلام نمایند.
بدیهی است پیگیری مسؤلین ، باعث پیشگیری حوادث ساختگی در آینده خواهد شد.»

photo_2016-07-24_09-48-04

tel final1

Share