مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تندیس شهید املاکی ساخته می‌شود/ لزوم تبدیل گلزارهای شهدا به مراکز فرهنگی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طاهرنژاد بر لزوم تبدیل گلزارهای شهدا به مراکز فرهنگی تاکید کرد و گفت: مردم در مورد شهدا و ایثارگران همیشه با تمام وجود قدم برداشته اند و باید قدردان مردم باشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست خبری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار عصر امروز برگزار شد.

tahernezhadبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, ابراهیم طاهرنژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرچه اطلاع رسانی قوی تر باشد آن جامعه قوی تر می شود, اظهار کرد: اطلاع رسانی سبب شفاف سازی در جامعه می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خبرنگاران را عامل نوآوری و تحرک در جامعه دانست و افزود: اگر خبر ها درست به دست مردم برسند سبب افزایش رشد جامعه خواهد شد.

وی افزود: خبرنگاران با یک اطلاعات نادرست می توانند به جامعه آسیب برسانند اما الحمدالله جامعه خبرنگاری امروز کشور ما یک جامعه آگاه و قوی است.

طاهرنژاد با بیان اینکه خبرنگاران به ما کمک کردند تا در بیان فرهنگ ایثار و شهادت بهتر عمل نماییم اظهار کرد: طبق فرمایش اما هرچه که داریم از شهدا داریم.

وی افزود: ارزش و جایگاه شهدا را ما نمی فهمیم. قرآن می فرماید جایگاه شهدا را نمی دانید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اظهار کرد:٩٠ درصد آزادگان قبل از اسارت محروح شده بودند و موضوع الویت ایثارگران باید در صدر برنامه ها باشد.

وی یادآور شد: جوامع خارجی به رزمندگان خودشان احترام قائل هستند و به آنان رسیدگی می کنند چرا ما این کار را انجام نمی دهیم ؟

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تصریح کرد: باید مسئولین با اعتقادقلبی در حوزه ایثارگران قدم بردارند وتمامی افراد باید در امر زنده نگه داشتن شهدا بکوشند.

طاهرنژاد بر لزوم تبدیل گلزارهای شهدا به مراکز فرهنگی تاکید کرد و گفت: مردم در مورد شهدا و ایثارگران همیشه با تمام وجود قدم برداشته اند و باید قدردان مردم باشیم.

وی افزود: حضور پر رنگ مردم در تشییع پیکر شهدای مدافع حرم خود گویای این مساله است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در پایان گفت: بنیاد شهید با همکاری سازمان های مربوطه در حال آماده سازی نماد مقبره شهید املاکی می باشد که فاز اول آن اغاز شده و تندیس سردار شهید املاکی نیز در میدان اصلی شهر آن بزرگوار ساخته و نصب می شود.

tel final1

Share