معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان خبر داد

تشییع پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در گیلان همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از تشییع پیکر سه شهید گمنام و شهیدان حمیدرضا رحیمیان و ایرج فلاح ابراهیم‌پور همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, محمدرضا داوطلب با اشاره به تشییع پیکر شهدای دوران دفاع مقدس در گیلان اظهار کرد: نهم مردادماه جاری همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر سه شهید گمنام و شهیدان حمیدرضا رحیمیان و ایرج فلاح ابراهیم‌پور در نقاط مختلف استان تشییع می‌شود.۲۰۱۶۰۳۱۲۰۹۲۰۲۰_IMG_7792

وی به خاکسپاری دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در خشکبیجار اشاره کرد و افزود: یک شهید گمنام در مرکز نیروی دریایی ارتش در حسن‌رود خاکسپاری می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه مراسم تشییع حمیدرضا رحیمیان از شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس در رودسر برگزار می‌شود، تصریح کرد: پس از ۲۸ سال پیکر شهید ایرج فلاح ابراهیم‌پور شناسایی شده و در آستانه‌اشرفیه تشییع می‌شود.

داوطلب به زندگی شهید ایرج فلاح ابراهیم‌پور اشاره کرد و گفت: ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۴۶ شهید فلاح ابراهیم‌پور متولد شد و در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد در منطقه «شرهانی» به شهادت رسید.

وی، ایرج فلاح ابراهیم‌پور را اهل روستای «داخل» شهرستان آستانه‌اشرفیه خواند و بیان کرد: دو فرزند دختر از شهید مذکور به یادگار مانده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینکه ایرج فلاح ابراهیم‌پور از شهدای جاویدالاثر آستانه‌اشرفیه بود، اظهار کرد: پیکر شهید مذکور به‌تازگی شناسایی شده است.

tel final1

Share