جعفرزاده خبرداد

تشریح نتایج نخستین جلسه فراکسیون مستقلین در مجلس/فعلا تصمیم داریم در برابر این توهین ها سکوت کنیم/اصرار داریم اعضای فراکسیون اجازه عضویت در سایر فراکسیون‌ها را نداشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رئیس فراکسیون مستقلین در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه هنوز اساسنامه فراکسیون قطعی نشده است، روی یکی از بندها تاکید داریم و اصرار داریم اعضای فراکسیون اجازه حضور یا عضویت در فراکسیون های دیگر را نداشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت, غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به تشکیل جلسه فراکسیون مستقلین اظهار داشت: امروز در خصوص برخی مباحث تصمیم گیری شد از جمله اعضای فراکسیون از تهمت و افطرایی که اخیرا به کاظم جلالی زده شد، گله‌مند بودند و او قرار است موضوع را از مبادی حقوقی پیگیری کند که این کار در راستای فراکسیون تعریف می شود.IMG_2544jafarzade

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه همچنان اسم فراکسیون قطعی نشده است، گفت: برای هر تصمیمی، قائل به نظر جمعی هستیم و هنوز اسم فراکسیون قطعی نشده است. همچنین تاکید شد که فراکسیون مستقلین زیر فراکسیون هیچ فراکسیونی نیست و کاملا مجزا و مستقل عمل خواهد کرد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که نمی جواهیم در مجلس جزایر جدا از هم تشکیل شود، شورای عالی فراکسیون ها را پیشنهاد کردیم تا صدای واحد از قوه مقننه شنیده شود.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه اعضای فراکسیون از توهین برخی اعضای فراکسیون های دیگر گله‌مند هستند، گفت: از اعضای فراکسیون مستقلین دلجویی شد و فعلا تصمیم داریم در برابر این توهین ها سکوت کنیم.

این نماینده با تاکید بر اینکه فراکسیون مستقلین برای همگرایی تشکیل شده است، ادامه داد: تصمیم داریم همه نمایندگان را با سلایق مختلف دور هم جمع کنیم و امیدواریم تا هفته دیگر اساسنامه ما قطعی شود و برای اسم تصمیم گیری کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات افزود: با وجود اینکه هنوز اساسنامه فراکسیون قطعی نشده است، روی یکی از بندها تاکید داریم و اصرار داریم اعضای فراکسیون اجازه حضور یا عضویت در فراکسیون های دیگر را نداشته باشند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین درمجلس شورای اسلامی گفت: در فراکسیون کمیته های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تعریف شده که برای این کمیته ها در هفته جاری عضو گیری خواهیم کرد.

tel final1

Share