استاندار گیلان در جمع فرماندهان نیروی دریایی ارتش

تحولات اخیر در نیروی دریایی خیره کننده است/همه‌ی ما به داشتن چنین نیروهایی افتخار می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در جمع فرماندهان نیروی دریایی ارتش در فرماندهی ناوگان شمال در بندرانزلی گفت : تحولات نیروی دریایی با ارشادات رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر خیره کننده بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر نجفی در این نشست که با حضور دریادار سیاری فرماندهی نیروی دریایی ارتش برگزار شد با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش، تبلور اقتدار ملت ایران در دریاها و آب‌های آزاد است گفت : حضور موفق این نیروی راهبردی در مأموریت های محوله نماینگر اقتدار ملت ایران است.IMG_6523

وی با اشاره به تحولات وپیشرفتهای خیره کننده ، غرور آفرین و عزتمندانه نیروی دریایی که براساس روحیه‌ی ایمان و معنویت نیروهای مسلح و خود اتکایی بدست آمده است گفت : اقتدار راهبردی نیروی دریایی و پیشرفت‌های این نیرو بواسطه پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب به عنوان فرماندهی شجاع، مقتدر، آگاه و اندیشمند است.

وی با بیان اینکه در سایه پربرکت رهبر فرزانه انقلاب ایران اسلامی در داشتن امنیت در منطقه بی همتا است گفت :تمام تلاش دولت در چنین فضایی این است که برای تقویت معیشت مردم تلاش کند.

استاندار گیلان به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت : حضور عزتمندانه‌ی مذاکره کنندگان ما نیز به پشتوانه‌ی قدرت و هوشیاری بالای نیروهای مسلح بوده است.

وی گفت : همه‌ی ما و ملت ایران به داشتن چنین نیروهایی افتخار می‌کنیم.

استاندار گیلان همچنین دریای خزر را دریای صلح و دوستی عنوان کرد و گفت : خوشبختانه روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای حاشیه‌ی خزر در دولت تدبیر و امید ارتقاء یافته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت : توانمندی های نیروی دریایی با بالاترین سطح فناوری ها بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب با اتکا به توان داخلی توسعه یافته است.

امیر دریادار حبیب الله سیاری افزود :  نیروی دریایی با بالا بردن توان رزمی و دفاعی خود آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را دارد.

tel final1

Share