تامین برق تک خانوارهای «وزمنا» در هفته دولت کلید می خورد

شادپور تصریح کرد؛ اگر پول به اداره توزیع برق شهرستان برسد ۵۰ طرح اماده برای کار داریم و همچنین تامین برق تک خانوارهای وزمنا در هفته دولت کلید می خورد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره برق شهرستان فومن در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در فومن, با اشاره به اینکه صنعت برق ارتباط مستقیم با رفاه حال مردم دارد گفت: ما در فصل تابستان شاهد ضعف برق هستیم که شدت این ضعف از حوادث و بحرانهای طبیعی در زمستان بیشتر است.IMG_20160723_142432_1
شادپور مسئول توزیع برق شهرستان فومن صنعت برق را مقدمه و پیش راه انداز چرخه اقتصاد, صنعت و کشاورزی … خواند و گفت: برای این کار نیاز مستقیم به انرژی الکتریکی و اهمیت برق وجود دارد.
وی تصریح کرد؛شهروندان محترم شهرستان فومن و مصرف کنندگان می دانند که در فصل گرما مصرف بالا را داریم و بحران مصرف در این فصل باعث می شود که دو ماه حداقل شاهد قطع و ضعف برق بخاطراوج مصرف باشیم.
شاد از به مشکل افتادن و ایجاد نقص در کابل اصلی شهرستان بخاطر مصرف بالاخبر داد و گفت: با تمهیدات که سال گذشته انجام شده بود این مشکل با سرعت بر طرف شد.
وی از فرماندار,شهردار و دیگر نهادها بخاطر همکاری با اداره برق شهرستان و از کارکنان این اداره تقدیر نمود و گفت: ما در سال گذشته ۵۳ دستگاه ترانسفورماتور در روستاها و ۱۰ دستگاه در شهرستان برای افزایش قدرت و ظرفیت برق داشتیم.
مسئول توزیع برق شهرستان فومن با بیان اینکه یک سوم سال را پشت سر گذاشته ایم گفت: دومیلیارد پروژه در دست اقدام داریم و در سال گذشته با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اقداماتی انجام دادیم و امسال بالای ۷ میلیارد تومان پول نیاز است تا تقویت شبکه های برق رسانی را در روستاها و شهر داشته باشیم.
وی از بدهکار بودن به پیمانکاران خبر داد و گفت: تمام تلاش ما و نماینده شهرستان برای گرفتن اعتبار کشوری است زیرا اعتبار شهرستانی ما محدود است.
وی بر طرف نمودن مشکل۲۰ نقطه روستایی تاکید و اظهار کرد؛به فراخور ساخت و ساز در روستاها و شهر و افزایش جمعیت ما نیاز به توسعه امکانات و شبکه برقی داریم که برای این کار نیاز به ۵ تا ۶ میلیارد تومان اعتبار است.
شادپور از برق دار نمودن تک خانوار ها در مناطق روستایی با اعتبار بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در این زمینه روستاهای زیادی در دست اقدام داریم.
وی از نصب ترانسفورماتور در جهت تقویت برق ماسوله خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال ما ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان پروژه برای افتتاح خواهیم داشت.
شادپور تصریح کرد؛ اگر پول به اداره توزیع برق شهرستان برسد ۵۰ طرح اماده برای کار داریم و همچنین تامین برق تک خانوارهای وزمنا در هفته دولت کلید می خورد.

tel final1

Share