امام جمعه بندرانزلی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان:

تالاب جرم خیز است/برخی حواشی در انزلی مانع اجرای کار است/بندرانزلی نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان استان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان به همراه مسئولان نیروی انتظامی این شهرستان با حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع  رسانی دیارمیرزا ،فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان به همراه مسئولان نیروی انتظامی این شهرستان با حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در دیدار کردند.

photo_2016-08-21_17-21-18امام جمعه بندرانزلی در ابتدا این دیدار موضوع امنیت را بسیار مهم و در درجه‌ی اول اولویت خواند و با تأکید بر اینکه بدون امنیت، زندگی روزمره‌ی مردم و فعالیت‌های علمی، دانشگاهی، اقتصادی و اداره‌ی کشور امکان‌پذیر نیست، گفت: توقع از نیروی انتظامی بسیار زیاد است ، مردم و دستگاه های دیگر نیز از آن متوقع هستند لذا اداره و خدمت در این جایگاه ، حساس و بسیار با ارزش است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه بندرانزلی با توجه به توریستی بودنش شرایط بسیار ویژه ای دارد و نیازمند نگاهی ویژه است خاطر نشان کرد: بحمدالله با روی کار آمدن سردار میرحیدری شاهد تحول خوبی در تمامی شهرستان های استان بودیم و بنده به سهم خود از ایشان که به حق یک نیروی انقلابی، فهیم و پیگیر هستند تشکر میکنم اما بندرانزلی نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان استان است و کمبود امکانات باید در حد امکان برطرف شود.

وی همچنین متذکر شد: برخی حواشی در انزلی مانع اجرای کار عزیزان در شهرستان می شود که این مهم نشان دهنده ی وضعیت خاص این شهر بوده فلذا رفع خیلی از مسائل و مشکلات از عهده مجموعه شهرستان خارج است.

امام جمعه بندرانزلی در ادامه به ناهنجاری های تالاب نیز اشاره و تاکید کرد: تالاب جرم خیز است که سم زدایی و ریشه کردن جرایم در آن با چندین عملیات ضربتی میسر خواهد شد.

پ حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در پایان با اشاره به اجرای طرح گیلان مطهر، اجرای آن را در سطح جامعه از نظر ارتباطات اجتماعی و دینی بین مردم بسیار مهم دانست و اظهار کرد: این طرح در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش تأثیرگذاری داشته و موجب ایجاد آرامش و امنیت سفر می شود.

پیش از سخنان امام جمعه بندرانزلی سردار محمدرضا میرحیدری ، فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان نیز با ارائه گزارشی دقیق از وضعیت اجتماعی ، جرم و جنایت در استان گیلان به کاهش جرایم در انزلی اشاره و از زحمات عزیزان نیروی انتظامی در شهرستان تقدیر کرد.

tel final1

Share