به مناسبت روز محیط بان؛ از محیط بانان شهرستان شفت تجلیل شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به مناسبت روزمحیط بان محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شفت با حضور مسئولان این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به مناسبت روزمحیط بان محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شفت با حضور مسئولان این شهرستان تجلیل شدند.photo_2016-08-18_20-05-44

در این مراسم حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و یونس محمودی سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در پیام هایی جداگانه ای این روز را به محیط بانان و رئیس و کارکنان اداره حفاظت از محیط زیست این شهرستان تبریک و از زحمات آنها قدردانی و تجلیل کردند.

در این پیام های به نقش تأثیرگذار و بی بدیل محیط بانان در حفظ و پاسداری از محیط زیست و طبیعت شهرستان تأکید و و فعالیت این افراد را در جهت پیشبرد اهداف زیست محیطی سازمان دانسته و از تلاش آنها تقدیر کردند.

همچنین در ادامه یکی از فعال ترین و موثرترین کارگروه های شهرستان را کارگروه محیط زیست معرفی و تأکید شد: این کارگروه اقدامات موثری در حوزه حفاظت از تنوع زیستی و در جلوگیری از آلاینده ها در شهرستان نقش موثری داشته اند.

در ادامه این مراسم نیز رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شفت ضمن تبریک دهه کرامت و ولایت امام رضا (ع) از زحمات یکساله پرسنا این اداره و محیط بانان آن قدردانی کرد.

علی فرهی تکرمی در ادامه با بیان اینکه افرادی که در شغل محیط بانی فعالیت می کنند افرادی بی ادعا و کم توقع هستند، گفت: محیط بانان نقش تأثیرگذاری در حفظ و حراست از محیط زیست و نگهداری آن برای نسل های آینده دارند.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات شغلی و دشتمزدهای پایین محیط بانان ، خاطرنشان کرد: این عزیزان با وجود همه این مسائل لحظه ای در انجام وظیفه خود که همان حراست و پاسداری از محیط زیست بوده دست برنمی دارند.

در پایان نیز از محیط بانان شهرستان شفت با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

tel final1

Share