با حضور فرهاد ظریف در دورهمی مطرح شد:

بغض ظریف ترکید/ طلاق از همسر، خط خوردن از تیم ملی و خوابیدن با قرص خواب!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرهاد ظریف در برنامه دورهمی دخترش «ترمه» را عشق زندگیش خواند و خبر جداییش از همسرش را که پیش از این نیز شایعه‌اش مطرح شده بود، تایید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، فرهاد ظریف در گفتگوی شب گذشته خود در دورهمی ماجرای خط خوردن خود از تیم ملی برای بازی‌های المپیک را گفت و گریست.

dorehami-zarifمهران مدیری در ابتدای گفتگو با ظریف به او گفت «والیبالیست‌ها معمولا قد بلندند؛ چی شد؟» که ظریف در پاسخ با خنده گفت: مقصر من نبودم که قدم کوتاه شد! من مختصر و مفیدم.

فرهاد ظریف از از مقام‌ها و عنوان‌هایی که به دست آورده گفت و یادآوری کرد: سال ۷۹ وارد تیم ملی نوجوانان و جوانان شدم و تا چند سال بعدش قهرمان آسیا و نایب قهرمان جهان و بهترین لیبروی آسیا و جهان شدم. جالب بود آن اوایل به هر کشوری که برای مسابقه می‌رفتم می‌گفتند خیلی عجیب است که بازیکنی با این قد کوتاه یعنی دقیقا یک متر و ۶۸ سانتی دارد والیبال بازی می‌کند. خیلی سعی و تلاش کردم تا بتوانم خودم را ثابت کردم.

او به ماجرای ورود خود به تیم ملی اشاره کرد و گفت: من تا سال ۷۹ اصلا تهران نیامده بودم؛ آن سال بدون آنکه دعوت شوم کیفم را برداشتم و از مشهد سوار اتوبوس شدم و آمدم تهران، میدان آزادی که ساعت ۵ صبح رسیدم آدرس فدراسیون والیبال را پرسیدم و راه افتادم اما مسیر را گم کردم و اشتباهی رفتم پشت استادیوم ۱۰۰ هزار نفری فوتبال.

ظریف ادامه داد: وقتی وارد اردو شدم بقیه دعوت شده بودند؛ اما من با پرروئی گفتم می‌خواهم تمرین کنم و تست دهم آن زمان آقای ایوان ایوانوف سرمربی بود و رضایت داد یک جلسه تمرین انجام دهم که با آن یک جلسه ماندگار شدم. از آن موقع سعی کردم خودم را ثابت کنم که بعدش برگشتم مشهد و از من خواستند در تیم ملی نوجوانان حضور پیدا کنم که خداراشکر تا دو روز پیش ادامه دار بود.

او با اشاره به اینکه تاکنون چند بار از تیم ملی خط خوردم و دوباره دعوت شده است، گفت: آخرین دوره با آقای ولاسکو در جام قهرمانان قاره‌ها رسما خداحافظی کردم و گفتم به زندگی‌ام بپردازم و در اوج از والیبال خداحافظی کنم که این کار را هم انجام دادم و چهار گوشه زمین را بوسیدم و آمدم ایران. اما دوباره سال بعدش آقای کواچ آمدند و از من خواستند در تیم ملی بازی کنم و من هم قبول و برگشتم تا سه روز پیش.

ظریف با گفتن اینکه «من خط خوردن زیاد داشتم»، ادامه داد: مربیان مختلفی که آمدند ایران بازیکنان مختلفی را انتخاب کردند و گاهی خط خورده بودم اما اتفاق دو روز پیش خیلی برایم سخت بود. من از سال ۷۹ تا الان در زندگی و والیبال خیلی سختی کشیدم. اتفاق بدی هم در زندگی‌ام افتاد چند وقت پیش ولی در تنهایی خودم…

فرهاد ظریف که در مقابل دوربین اشک می‌ریخت مورد تشویق حضار قرار گرفت و چند دقیقه بعد ادامه داد: در این دو روزه در تنهایی خودم خیلی گریه کردم و این اتفاق برایم خیلی سخت بود. امیدوارم برای هیچکس در آنجایی که می‌خواهد به آرزویش برسد این اتفاق نیفتد. بازی در المپیک و از ورزش خداحافظی کردن، آرزوی هر ورزشکاری است و امیدوارم هیچ ورزشکاری گرفتار این اتفاقی که برای من افتاد نشود؛ با اینکه برای تیمم آرزوی موفقیت کردم و هیچ کینه‌ای به دل ندارم اما به خودم خیلی سخت می‌گذرد.

او با اشاره به دلیل خط خوردن اسمش از تیم ملی گفت: این تصمیم سرمربی تیم است. مثل شما که کارگردانی و حق داری بازیگرانت را خودت انتخاب کنی سرمربی تیم هم این انتخاب را کرد و کاملا به او حق می‌دهم چون لیست را خودش انتخاب کرد و دلیل غیرحرفه‌ای نداشت. قسمت اینطور بود که اینطور از تیم ملی کنار گذاشته شوم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: مدتی پیش، قبل از اینکه تیم برود ژاپن یک اردو در فرانسه داشتیم و قبلش در ایران دوتا از انگشت‌های من متاسفانه آسیب شدیدی دید و دو هفته با تیم تمرین نکردم و در اردوی فرانسه شرایطم بهتر شد و در ژاپن ۵-۶ تا بازی کردم و دو بازی آخر چون تشریفاتی بود خودم صحبت کردم که بهتر است از آقای مرندی استفاده شود اما بعداز  آن علیرغم اینکه تمرین می‌کردم دیگر فرصتی به من داده نشد.

فرهاد ظریف با اشاره به مشکلات شخصی و خانواگی خود هم گفت: چند وقت پیش من و همسرم ازهم جدا شدیم.

او با اشاره به دخترش ترمه گفت: ترمه ۵ سال و ۶ ماه دارد و تنها عشق زندگی‌ام است. همه می‌دانند که وقتی این اتفاق در زندگی کسی می‌افتد سخت است. سفرهای من طولانی بود. زمانی که برمی‌گشتم ایران چهار روز ترمه پیش من بود و جدا نمی‌شد و دلتنگی می‌کرد و می‌گفت بابا من از شغل تو متنفرم چون هیچ موقع پیش من نیستی. به او قول دادم بعد از المپیک کامل در اختیارش باشم اما نتوانستم به قولم عمل کنم فکر کنم زودتر کنارش باشم.

مهران مدیری در این قسمت از برنامه با گفتن اینکه بیایید جو را عوض کنیم به ظریف گفت: می‌گویند تو روزی ۹ پیتزا و ۶ هات‌داگ می‌خوری که ظریف در پاسخ با خنده گفت: این  را در ویکی پدیا نوشته‌اند ولی همچین چیزی نبوده. من عاشق غذاهای خانگی هستم. در خانه خودم غذا درست می‌کنم و دستم راه افتاده است، فست فود را اگر مجبور باشم می‌خورم.

در برنامه دورهمی شب گذشته همچنین اسدالله جولایی (مدیرعامل ستاد دیه کشور) مهمان مهران مدیری بود.

همچنین مهران مدیری از آزادی ۱۱۰ زندانی دیه کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون خبر داد که با همت «همراه مارکت» اسپانسر برنامه دورهمی انجام گرفته است.

tel final1

Share