سرپرست فرمانداری شفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران

بزرگترین سرمایه اجتماعی خبرنگار کسب اعتماد مردم است/مدیران در خدمت رسانه‌ها باشند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست فرمانداری شفت, شجاعت،صداقت،شهامت و عدالت را از روحیات خبرنگار دانست و بزرگترین سرمایه اجتماعی خبرنگار را کسب اعتماد مردم نام برد و گفت: خبرنگاری که در دل مردم حکومت کند حکومتش در قلبها مستحکم تر است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت روز خبرنگار از تعدادی از خبرنگاران شهرستان شفت توسط دکتر محمودی سرپرست فرمانداری و مصباح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت, در این برنامه فرماندار شفت با اشاره به اینکه خبرنگاران مظهر صداقت،صراحت،عدالت،صفا و صمیمیت هستند گفت: خبرنگاری عشق ورزی و به منزله ظهور و بروز تفکر و اندیشه است.
photo_2016-08-10_08-24-10
یونس محمودی افزود: خبرنگاران می کوشند با روحیه انتقادی و کارشناسانه مسائل و مشکلات جامعه را به رخ همگان بکشند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری شغل نیست بلکه رسالت فرهنگی،علمی و مهندسی است, تصر ح کرد: من از خواندن وصیت نامه شهید صارمی متاثر شدم .

محمودی ادامه داد: خبرنگاری عشق بازی می خواهد و اگر عشق نباشد حقیقت بر نخواهد تابید و خبرنگار خورشید تابان است.

سرپرست فرمانداری شفت گفت: برخی مدیران دلواپسند مصاحبه یا گزارش دهند و من تاکید می کنم همه در خدمت رسانه باشند و با رسانه ها تعامل فرهنگی کاملی داشته باشند.

محمودی اظهار داشت: آنچه قلم خبرنگار را تحکیم وشاخص می کند عدالت قلم خبرنگار است.

وی افزود: در راستای تحکیم مناسبت سیاسی ایران با جهان نقش خبرنگاران مفروض است.

محمودی گفت:من هرگز دغدغه شکایت و گلایه از اهالی قلم را ندارم و اعتقاد دارم به قلم باید احترام گذاشت.

وی تبیین سیاست راهبردی دولت را در راستای منویات رهبری بر دستگاهها خواند و افزود: خبرنگار به گونه ای عمل کنند گه تبسم بر لبان مردم بنشانند.

سرپرست فرمانداری شفت, شجاعت،صداقت،شهامت و عدالت را از روحیات خبرنگار دانست و بزرگترین سرمایه اجتماعی خبرنگار را کسب اعتماد مردم نام برد و گفت: خبرنگاری که در دل مردم حکومت کند حکومتش در قلبها مستحکم تر است.

گفتنی است در پایان از خبرنگاران در منطقه مذهبی و گردشگری امامزاده اسحاق(ع) پذیرایی شد.

tel final1

Share