عصر روز گذشته اتفاق افتاد

برخورد سیتروئن به کامیون در لاهیجان منجر به فوت جوان ۲۰ ساله و مصدومیت ۳ نفر شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان گفت: بر اساس گزارش مسئول پایگاه لاهیجان برخورد سیتروئن به کامیون در لاهیجان منجر به فوت جوانی ۲۰ ساله و مصدومیت ۳ تن شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،برخورد یک دستگاه خودرو به کامیون در لاهیجان یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

photo_2016-08-02_10-52-16مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان در گفتگو با دیارمیرزا گفت: بر اساس گزارش مسئول پایگاه لاهیجان برخورد سیتروئن به کامیون در لاهیجان منجر به فوت جوانی ۲۰ ساله و مصدومیت ۳ تن شد.

اخلاقی در تشریح این خبر افزود: بر اساس این گزارش ساعت ۱۳:۵۴ روز دوشنبه مورخه ۹۵/۵/۱۱ حادثه در لاهیجان به اپراتوری فوریتهای پزشکی گیلان اعلام شد و تکنسینهای اورژانس ۱۱۵, با بررسی صحنه و شرایط مصدومین، سریعا شروع به ارائه خدمات فوریتهای پزشکی به مصدومین حادثه شدند.

وی افزود: متاسفانه آقایی حدودا ۲۰ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم فوت نموده بود و ۳ سرنشین سیتروئن که خانمی ۳۰ساله ، پسری ۹ ساله و دختری ۱۰ ساله بودند دچار مصدومیت شده بودند سریعا به بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان انتقال داده شدند.

اخلاقی گفت: لازم به ذکر است رها سازی جوان فوت شده از خودرو توسط نیروهای هلال احمر انجام شد و تحویل نیروی انتظامی داده شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان در پایان گفت: سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی منجر به کاهش حوادث ترافیکی می گردد.

tel final1

Share