سرمربی سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران

برای کسب تساوی به انزلی نمی‌رویم / هواداران ملوان و سپیدرود تنها تیم خود را تشویق کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نظرمحمدی گفت: اگر قرار است در استادیوم ها فحاشی ها ایجاد شود روی زیبای فوتبال خارج می شود و امیدوارم در انزلی تماشاگران هر دوتیم تنها تیم خود رو تشویق کنتد زیرا با یکدیگر دشمن نیستیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت پس از کسب تساوی بدون گل این تیم مقابل خیبر خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپیدرود یک تیم ریشه دار است که سالها در لیگ دو بود و با توجه به مشکلات متعدد مالی سالها آسیب دید.
IMG_4492alinazarmohammadi
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, نظرمحمدی در ادامه گفت: مثل اینکه تنها فوتبال رشت محروم از رانت دولتی است ولی امروز هواداران و فوتبال ایران سپیدرود را باور دارند و این تیم ظرفیت بالایی دارد.

وی افزود: بچه ها اهمیت بازی اینده را می‌دانند و برای هفته آینده برای تساوی به انزلی نمی‌رویم و با امادگی لازم به مصاف ملوان خواهیم رفت.

سرمربی سپیدرود رشت در خصوص بازی امروز گفت: خیبر یک بازی تاخیری ایجاد کرد و تنها امید به ضد حمله داشت و چون در رشت بازی می‌کردیم محکوم بودیم سه امتیاز را بگیریم و هجومی بازی کردیم و تمام تمهیدات را برای رسیدن به گل ایجاد کردیم ولی بعضی روزها نمی شود.

نظرمحمدی در پایان گفت: اگر قرار است در استادیوم ها فحاشی ها ایجاد شود روی زیبای فوتبال خارج می شود و امیدوارم در انزلی تماشاگران هر دوتیم تنها تیم خود رو تشویق کنتد زیرا با یکدیگر دشمن نیستیم و بعد از این بازی با هم دوست هستیم و امیدوارم هواداران تنها تیم خود را تشویق کنند.

tel final1

Share