امام جمعه موقت فومن

برای مقابله با تهدیدات فرهنگی باید دور کشور خندق فرهنگی کشید/اگر جایی اشتباه کردیم با روحیه پهلوانی عذرخواهی کنیم/ قلیانسرا اشتغال تولید می کند یا عمر جوانان را تباه می کند؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نوروزیان استفاده از تجارب پیامبر در مقابل تهدیدات فعلی علیه ایران را ضروری خواند و گفت: امروز لازم است مردم ،دولتی ها و نهادها یک خندق فرهنگی برای مقابله با هجمه دشمن دور کشوربکشند و این نیاز به عزم و همت و هم زبانی دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام نوروزیان امام جمعه موقت شهرستان فومن در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سوریه مائده و سفارش خداوند به دوستی و دشمنی گفت:قرآن به مسلمانان فاصله گرفتن از کفار و مشرکان را توصیه کرده است.
IMG_30511-800x449
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, نوروزیان به اتفاقاتی که اخیرا در پیرامون کشور ما می افتد اشاره و اظهار کرد: تمام تلاشها روشن کردن آتش نا امنی در کشور است.

امام جمعه موقت شهرستان فومن تاکید کرد: ایجاد ناامنیتی در کشور زیر سوال بردن خون شهداست.

وی افزود: امروز علیه جمهوری اسلامی جنگ احزاب راه انداختند و از همه ابزارها برای برپایی جنگ استفاده می کنند.

نوروزیان استفاده از تجارب پیامبر در مقابل تهدیدات فعلی علیه ایران را ضروری خواند و گفت: امروز لازم است مردم ،دولتی ها و نهادها یک خندق فرهنگی برای مقابله با هجمه دشمن دور کشوربکشند و این نیاز به عزم و همت و هم زبانی دارد.

امام جمعه موقت شهرستان فومن تصریح کرد: روحیه پهلوانی در عرصه فرهنگی اقتصادی،اجتماعی ایجاد شود تا بر دشمن مسلط شویم.

وی با بیان اینکه اگر سیاست مداری اشتباه کرده باید با روحیه پهلوانی و شهامت عذر خواهی کند, گفت: در عرصه فرهنگی هم با شهامت اشتباهات گفته شود.

نوروزیان به مشکلات فرهنگی شهرستان فومن اشاره و افزود: تصمیمی اگر در حوزه فرهنگی شهرستان گرفته می شود باید اجرایی گردد اما عده ای از افراد به بهانه حمایت از جوانان شهر و نداشتن اشتغال آن کار فرهنگی را ناتمام می گذارند.

وی افزود: آیا قلیانسرا اشتغال تولید می کند یا عمر جوانان را تباه می کند؟ باید در گفتمان فرهنگی دقت شود تا به جامعه صدمه وارد نشود.

نوروزیان به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و افزود: امروز دشمن اگر برخی تعصباتش را در کشور ما اجرا می کند به دلیل رفتار برخی افراد جامعه است.

امام جمعه موقت شهرستان فومن به ماجرای اندلوس و ترویج فحشا اشاره کرد افزود: امروز برای جمهوری اسلامی اندولسی کردن جامعه را طراحی کرده اندو علیه جمهوری اسلامی جبهه ناجوانمردانه فرهنگی ایجاد کرده است.

نوروزیان تاکید کرد: همه هوشیار باشیم و از مشکلات فرهنگی سخن بگویم و همه احساس فرهنگی را در مقابل تهدید فرهنگی افزایش دهیم.

امام جمعه موقت شهرستان فومن افزود: زمانی مبارزه با ناهنجاری و تباهی در نقاط کشور پاسخ می دهد که همه یکدل و یک زبان باشند.

وی به برگزاری حلقات صالحین قبل از نماز در مصلا اشاره و افزود: همه مردم بسیجی هستند و باید معنای بسیج را بدانند و این شناخت و اگهی دادن به جوانان در حلقات صالحین پشتوانه دینی و پیشگیری از مشکلات است.

نوروزیان تصریح کرد: امروز ما در قلعه رودخان و ماسوله نیاز به کار فرهنگی و حضور پایگاهای بسیج داریم.

وی به یادمان شهدای گمنام و کم کاری مسئولین نسبت به آن اشاره کرد و افزود: ما مدیون خون شهدا هستیم.

امام جمعه موقت شهرستان فومن بر لزوم احیای واحدهایتولیدی تعطیل شده شهرستان تاکید کرد و گفت: این شهرکها با وامهای کلان و رانت افتتاح شدند ولی امروز تعطیل است.

نوروزیان افشای حقوق نجومی را حل مشکلات بیکاری ندانست و با شااره به واکنش های صورت گرفته در خصوص دریافت حقوق های نجومی گفت: گروه اول دلسوزان نظام هستند که می خواهند به نظام کمک کنند و گروه دوم افرادی که مشکل را بر گردن اسلام و انقلاب می اندازند که این ظلم است.

امام جمعه موقت شهرستان فومن در پایان بر لزوم برگشت اموال به بیت المال و اشد مجازات خاطیان توسط قوه قضائیه تاکید کرد.

tel final1

Share