شهردار انزلی در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنوراه گل دهی لاله های تالابی

اگر ما با هم باشیم تالاب احیا می‌شود / مشارکت مردم ضامن توسعه پایدار شهری است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار انزلی هدف از برگزاری این جشنواره را باهم بودن دانست و گفت: اگر ما با هم باشیم تالاب نیز احیا می شود و در ساحل ما زباله وجود نخواهد داشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا پورشعبان شهردار انزلی در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنوراه گل دهی لاله های تالابی گفت: این دوره از جشنواره با رویکرد زیست محیطی برگزار شد و با اینکه بسیار جوان است اما پخته عمل کرد.photo_2016-08-14_08-47-23

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, پورشعبان از برپایی بیش از ۸۰ غرفه نمایشگاهی خبر داد و گفت: جشنواره امسال در قالب ۴ کارگروه گردشگری و صنایع دستی,  زیست محیطی,  ورزشی و هنری برگزار شد.

پورشعبان افزود: هنرمندان عزیز بسیاری از سراسر کشور میهمان ما بودند که قدردان همه ی آنها  هستم.

وی با قدردانی از همه مسئولان از جمله شورای تامین, استانداری گیلان, حامیان مالی و جامعه هتل داران اظهار کرد: امشب بزرگترین کیک ۳۲متری که توسط انزلیچی ها پخته شده نیز در مراسم عرضه شد تا کام مردم شیرین بماند.

شهردار انزلی هدف از برگزاری این جشنواره را باهم بودن دانست و گفت: اگر ما با هم باشیم تالاب نیز احیا می شود و در ساحل ما زباله وجود نخواهد داشت.

وی افزود: مشارکت مردم ضامن توسعه پایدار شهری است و این محقق نمی شود مگر با مشارکت مردم.

پورشعبان از تلاش سه ماهه بیش از ۳۰۰ نفر از فرزندان انزلی برای برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: ما انزلی چی ها در نوع دوستی شهره هستیم و ایرانی بودن و اسلامی بودن ما فطرت خدایی است.

وی همچنین به برپایی غرفه هایی با مضامین اجتماعی برای انجمن حمایت از بیماران کلیوی, بیماران سرطانی و بهزیستی خبر داد و گفت: درآمد حاصل از آن به بیماران خواهد رسید.

tel final1

Share