فرماندار انزلی در جمع خبرنگاران

انتقاد به تنهایی چاره ساز مشکلات نیست/ انعکاس خدمات دولت مردم را دلگرم می کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفرنژاد با تاکید بر اینکه انتقاد به تنهایی چاره ساز مشکلات نیست, متذکر شد: با کنار یکدیگر قرار گرفتن افکار می توان برای آبادانی هرچه بیشتر بندر انزلی تلاش کرد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالصمد صفرنژاد در مراسم تجلیل از خبرنگاران امانت داری و قلمهای پاک خبرنگاران در بیان مشکلات شهرستان را در راستای رفع مشکلات دانست و اظهار کرد: باتوجه به اهمیت مقوله گردشگری در شهرستان انزلی و ورود گردشگران و مسافران مختلفبا اقوام و فرهنگ های متفاوت، آمار راستی سنجی صورت گرفته توسط نیروی انتظامی گیلان نشانگر این موضوع بوده که در شهرستان انزلی بالغ بر ۳۲ واحد کاهش جرائم داشته است.photo_2016-08-09_17-35-34

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, فرماندار انزلی با بیان اینکه نگاه تیز بین خبرنگاران و اطلاع رسانی دلسوزانه آنها باعث موفقیت هایی از این دست شده است افزود: خبرنگاران می توانستند با انعکاس منفی اخبار سبب ایجاد احساس ناامنی در میان گردشگران را فراهم آورند اما با انعکاس مثبت اخبار درصدد کمک در رفع مشکلات برآمدند.

صفرنژاد ،خبرنگاران را به عنوان امین مردم و مسئولان برشمرد و تاکید کرد: بندرانزلی به لحاظ فرهنگ و توسعه، زیرساختهای خوبی دارد و این مهم جز به قلم تیز بین خبرنگاران محقق نمی شد.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در انتخابات گذشته خاطرنشان کرد: ادعای این را نداریم که تمام کارها بی عیب و نقص بوده اما با انعکاس دلسوزانه اخبار توسط خبرنگاران شهرستان علاوه بر ایجاد دلگرمی در بین مسئولان، تاحدود زیادی مشکلات موجود مرتفع شد و کارها به نحو مطلوبی پیش رفت.

فرماندار انزلی با تاکید بر اینکه انعکاس خدمات دولت تدبیر و امید مردم را نسبت به مسئولان دلگرم می کند, تصریح کرد: باتوجه به کسب جایگاه خوب استانی در بخش بانوان، معتقدم که بانوان می توانند علاوه برنقش آفرینی در خیلی از موارد مهم امتحان خود را به خوبی پس دهند.

صفرنژاد در پایان با تاکید بر اینکه انتقاد به تنهایی چاره ساز مشکلات نیست, متذکر شد: با کنار یکدیگر قرار گرفتن افکار می توان برای آبادانی هرچه بیشتر بندر انزلی تلاش کرد.

گفتنی است در این مراسم که این مراسم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان و مدیرعامل جامعه هتل داران نیز حضور داشتند فرماندار انزلی ،با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه از خبرنگاران فعال این شهرستان تجلیل کرد.


tel final1

Share